۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۸۹۵۵

جنگنده‎های صهیونیستی چندین پایگاه نظامی را در غزه بمباران کردند

خبرگزاری رسا ـ جنگنده های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز چندین پایگاه امنیتی فلسطینی را بمباران کردند.
جنگنده

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنگنده های صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز  به بهانه شلیک چند فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین، چندین پایگاه امنیتی فلسطینی از جمله پایگاه اداره مدنی در شرق جبالیا را بمباران کردند که منجر به زخمی شدن یک نفر شد.

 

هواپیماهای ارتش صهیونیستی همچنین پایگاه ابو جراد در محله زیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه را هدف قرار دادند و چندین موشک نیز به سمت "حوضچه های آبی" در منطقه مصریین واقع در شرق بیت حانون در شمال نوار غزه شلیک کردند که این حمله خسارتی در بر نداشت.

 

منابع صهیونیستی شب گذشته مدعی شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک اسدوروت شده و اعلام کرده بودند که در این حمله چندین فلسطینی دچار شوک روانی شده بودند و یک راننده اتوبوس نیز زخمی شده بود و خسارت هایی به اتوبوس وی نیز وارد آمده بود. منابع صهیونیستی خاطر نشان کردند که یک موشک دیگر هم به شهرک عسقلان اصابت کرده است.

 

به دنبال این حادثه، شهردار اسدوروت از موشه یالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواسته بود که واکنش قاطعانه ای به این حملات نشان دهد و ارتش صهیونیستی هم برای بررسی نحوه واکنش به این حملات موشکی تشکیل جلسه داده بود. جنگنده های اف 16 ارتش صهیونیستی همچنان در آسمان باریکه غزه در حال پرواز هستند./994/ب102/د

ارسال نظرات