۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۸۹۰۰۸
دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان:

دشمنان درصدد به آشوب کشیدن اعتراضات هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان تأکید کرد: اگر اعتراضات به خوبی مدیریت شود می‎تواند نقطه شروعی برای یک اتحاد ملی جامع باشد.
بلال شعبان دبيرکل جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان، در نشست با کمیته‌های مردمی جنبش مردمی در طرابلس، به جنبش‌های اعتراضی مردم اشاره کرد و گفت: ما ضمن جانبداری از اعتراضات مسالمت آمیز مردم، اعلام می کنیم که اوضاع بحرانی، کشور را به مرز یک انفجار درونی رسانده است.


وی افزود: اگر این جنبش‌های مردمی به نحو احسن مدیریت شود و افراد نفوذی دشمن در آن دخالت نکنند، می تواند یک نقطه شروع برای ایجاد یک وحدت همگانی میان آحاد مردم باشد؛ وحدتی که مسؤولان با سیاست‌های اشتباه خود سا‌ل‌های متمادی است که به آن خدشه وارد می کنند.


این عالم اهل سنت لبنان هشدار داد: دشمنان داخلی که در کمین هستند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور بهره بگیرند، در پی سوق دادن این جنبش‌های مسالمت آمیز اعتراضی به سمت آشوبگری بوده و سعی می کنند از این فضای متشنج سوء استفاده کنند. اداره کنندگان این جنبش‌ها باید نسبت به این مساله هوشیاری کامل داشته باشند.


بلال شعبان ادامه داد: بدخواهان کشور تمام تلاش خود را انجام می دهند تا پروژه بهار عربی را در لبنان نیز عملیات کنند. همان بهار عربی که در کشورهای عربی با به راه افتادن حمام خود همراه شد. 


دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در پایان به توسعه دامنه فساد سیاسی در کشور پرداخت و گفت: متاسفانه در کشور برای نمایش مبارزه با فساد، کسانی را که در رأس امور بوده و سرچشمه فساد هستند را رها کرده و با برخی افراد زیر دست که تابع اوامر سیاستمداران هستند برخورد می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات