۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۸۹۰۲۸
امام جمعه دورود:

همدلی و همزبانی رمز موفقیت در عرصه‌های گوناگون است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود با بیان این که همدلی و همزبانی رمز موفقیت در عرصه‌های گوناگون است، گفت: جوانان باید با همدلی و همزبانی در عرصه های گوناگون قدم بردارند.
همايش همدلي و همزباني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود، ظهر امروز، در سومین همایش نقش جوانان در همدلی و همزبانی استان لرستان گفت: جوانان در عرصه های گوناگون جامعه نقش بسیار پررنگی دارند.

 

وی با بیان این که به نقش جوانان در طول تاریخ و عمر انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: امروز نیز جوانان سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که شهرستان دورود بیش از 350 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم به انقلاب کرده است، عنوان داشت: بیشتر این شهیدان از قشر جوانان بوده است.

 

وی با تأکید بر این که باید قدر جوانان را بدانیم و در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای این قشر تلاش کنیم، اظهار داشت: امروز پیشرفت کشور در عرصه‌های جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی منوط به تلاش جوانان کشور است.

 

امام جمعه دورود با یادآوری به این که حرکت متعالی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل آغاز شد و و در تداوم با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیش می‌رود، عنوان کرد: در این راستا جوانان مسؤولیت های سنگینی را برعهده گرفته و موفق شده اند.

 

حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که سپردن کار به جوانان در عرصه های گوناگون نتایج مطلوبی داشته است، گفت: همدلی و همزبانی مهم ترین عامل موفقیت در کارها است.

 

وی نسل سوم و چهارم انقلاب را شجاع‌تر از گذشته دانست و افزود: باید به جوانان امروز میدان داد و زمینه های هدایت آنان را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام حقیان تصریح کرد: امروز با مشارکت جوانان شاهد دستاوردهای چشمگیری در عرصه‌های گوناگون هستیم. 

 

گفتنی است، در پایان این همایش، از جوانان نخبه و برتر شهرستان دورود تجلیل شد./9459/202/ب3

ارسال نظرات