۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۸۹۱۹۱
عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان:

مسلمانان با امکانات موجود به مقابله با صهیونیست‎ها بپردازند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد: هر مسلمانی که نسبت مقدسات اسلام تعلق خاطر دارد باید با امکانات در دسترس خود به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد.
شيخ حسان عبدالله، رييس هيأت اداري تجمع علماي مسلمين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسان عبدالله، رییس شورای اداری جمعیت علمای مسلمان لبنان، پس از نشست این جمعیت با طلال ارسلان، رییس حزب دموکرات این کشور، به اقدامات جنایتکارانه اسرائیل در مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: این رژیم در شرایطی که کشورهای عربی و اسلامی درگیر مشکلات داخلی هستند در پی اجرای برنامه‌های استعماری خود در قدس شریف است.

 

وی افزود: سکوت حکام عرب در قبال  اقدامات رژِیم صهیونیستی نشان از یک توطئه میان این دولتمردان و سردمداران صهیونیستی دارد اما اعتماد فلسطینیان و مسلمانان منطقه به محور مقاومت، سد مستحکمی در برابر زیاده خواهی‌های اسرائیل غاصب ایجاد کرده است.

 

این روحانی لبنانی ادامه داد: بر هر مسلمانی  که نسبت به مقدسات اسلام و کیان مسلمانان اهتمام دارد، واجب است که با امکانات موجود به دشمنی با این رژیم ستمگر بپردازد.

 

حسان عبدالله در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل جاری سوریه پرداخت و گفت: بصیرت فرماندهان سوری و درزی در مناطق مختلف سوریه موجب شد آتش فتنه تا حد زیادی در این کشور مهار شود.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان در پایان به جنبش‌های اعتراضی مردم در لبنان اشاره و تصریح کرد: اعتراض مسالمت آمیز حق قانونی مردم است، اما جوانانی که چارچوب مسالمت آمیز بودن این اعتراضات را رعایت نمی کنند، باید بدانند که هدف ما سرنگونی دولت نیست بلکه اصلاح ساختار سیاسی و حذف مفسدان از نظام است./1321/ب902/د

ارسال نظرات