۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۸۹۱۹۹
دبیر سوگواره نواها و اشعار آیینی:

دوره آموزشی سوگواره نواها و اشعار آیینی در شهر مقدس مشهد و قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی از برگزاری دوره آموزشی برگزیدگان سوگواره نواها و اشعار آیینی در شهر مقدس مشهد و قم خبر داد و گقت: سوگواره نواها و اشعار آیینی منجر به رشد استعداد جوانان و نوجوانان می شود.
شعر آييني

مصطفی زیبایی نژاد، دبیر دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی برگزیدگان سوگواره نواها و اشعار آیینی در شهر مقدس مشهد و قم خبر داد و گفت: این سوگواره ویژه نوجوانان و جوانان بین گروه 12 تا 35 سال برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این سوگواره شرایطی را برای رشد و استعداد این جوانان و نوجوانان فراهم می کنند، اظهار داشت: دوره های آموزشی برای برگزیدگان این سوگواره در شهر مقدس مشهد و قم برگزار می شود.

 

دبیر سوگواره نواها و اشعار آیینی با اشاره به دهمین سال برگزاری این سوگواره و تفاوت این سوگواره با سوگواه های قبل، بیان کرد: این سوگواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و برگزیدگان کشوری نیز غربالگری می شوند و افراد برتر از سراسر کشور به شهر تهران برای برگزاری مراسم پایانی سوگواره دعوت می شوند.

 

زیبایی نژاد با بیان اینکه این سوگواره در چهار بخش شعر، دعا خوانی مداحی و تولید سبک است، خاطرنشان کرد: جوایزای هم به برگزیدگان این سوگواره مطابق با فراخوان آن داده خواهد شد.

 

وی از ویژگی های متمایز این سوگواره نسبت به سال های قبل گفت: در دو سال اخیر در برگزاری این سوگواره بخش خواهران در قسمت مداحی نیز اجرا می شود و داوران این بخش از خواهران هستند.

 

دبیر سوگواه نواها و اشعار آیینی از حضور طلاب جوان در بخش دعاخوانی در سوگواره های قبل خبر داد و گفت: از داوران این سوگواره در سال های قبل حجت الاسلام شیخ جواد زمانی، دبیر بخش علمی جشنواره  بوده است.

 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان به شرکت در دهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی تا 20 مهر ماه مهلت دارند که آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره به صورت لوح فشرده و مکتوب به مراکز هیأت رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان شهرستان خود ارسال کنند.

 

گفتنی است، داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت هیأت رزمندگان اسلام مراجعه و یا با شماره 88986981 021 دبیرخانه مرکزی فراخوان تماس حاصل کنند./818/302/ب2

ارسال نظرات