۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۲۲۷
در جلسه دبیر خانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار مطرح شد؛

حمایت ویژه رییس جمهور از ایثارگران

خبرگزاری رسا ـ طی مصوبه هیأت دولت و با دستور رییس جمهور مشکل بیمه ایثار‌گران حل شد.
حجت الاسلام شهيدي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی دبیر شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سیزدهمین جلسه دبیرخانه این شورا گفت: مشکل بیمه ایثار گران با دستور دکتر روحانی ریاست محترم جمهور حل شد.

 

وی افزود:در جلسه گذشته هیأت دولت بحث بیمه ایثارگران با توجه به کسری بودجه و مشکل پیش آمده در این خصوص توسط اینجانب مطرح گردید.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد؛ پس از طرح موضوع ریاست محترم جمهور با عنوان این مهم که همه ما مدیون ایثارگران وخون شهدا هستیم و ایثارگران به گردن همه ما حق دارند به دکتر طیب نیا وزیر محترم اقتصاد و دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهورو رییس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی خطاب کردند که در مشکلات اقتصادی دولت، ایثارگران باید استثنا باشند.

 

حجت الاسلام  والمسلمین شهیدی تصریح کرد: با تاکید و حمایت ویژه ریاست محترم جمهور این مشکل مهم حل و بیمه درمانی ایثارگران از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می شود.

 

دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جلسات مستمر ریاست جمهور با خانواده معزز شهدا و ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری بارها از این دیدارها اظهار رضایت کردند و در انعکاس آن تاکید فرموده اند./856/102/ب3

 

منبع:دبیرخانه شورای عالی ترویج ایثار و شهادت

ارسال نظرات