۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۸۹۳۳۵
تایمز:

مذاکره با مسکو نشانه ناتوانی آمریکا در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه تایمز در یادداشتی به مساله موافقت آمریکا با گفت‌وگوهای نظامی با روسیه به منظور هماهنگی تلاش‌ها در سوریه پرداخت.
مسکو

 

به گزارش خبرگزاری رسا،روزنامه محافظه کار تایمز، یادداشت خود را با این سخن آغاز کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه خلأ ایجاد شده توسط آمریکا در سوریه را پر کرد و این امر اتهامی خطرناک برای "باراک اوباما" رییس جمهوری آمریکا به شمار می آید، زیرا عقب نشینی وی از سوریه به بشار اسد رئیس جمهور این کشور اجازه داد تا قدرت خود را حفظ کند.

 

روزنامه تایمز افزود که از نشانه های ناتوانی آمریکا در سوریه، موافقت دولت اوباما با گفتگوهای نظامی با مسکو درباره بحران سوریه است.

 

اخبار رسیده از سوریه نیز حاکی ازاین است که در پی دیدارهای استفان دمستورا فرستاده سازمان ملل  در دمشق، مبارزه با تروریسم راه  حل بحران سیاسی در سوریه عنوان شد.

 

اما یکی از تحولات جدید پرونده سوریه این است که واشنگتن بار دیگر ضمن اعتراف به اینکه بحران سوریه راه حل نظامی ندارد از همکاری با روسیه برای حل و فصل ناآرامی های منطقه ای استقبال کرد.

 

سخنگوی کاخ سفید نیز در این باره گفت: آمریکا به منظور تقویت اهداف ائتلاف علیه داعش و تضمین عملیات آن علیه این گروه از رایزینی با روسیه استقبال می کند/982/د102/ک

منبع: تسنیم

 

ارسال نظرات