۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۴۴۱
جبهه العمل اسلامی لبنان هشدار داد؛

پروژه یهودی‌سازی مسجد الاقصی به صورت مرحله‌ای پیش می‎رود

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان تقسیم مکانی و زمانی مسجد الاقصی بین مسلمانان و یهودیان را از ارکان اصلی پروژه یهودی سازی قدس شریف دانست و نسبت به نهایی شدن این طرح هشدار داد.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌ای نسبت به اقدامات شوم رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی هشدار داد و افزود:  این رژیم سعی دارد پروژه یهودی سازی مسجد الاقصی را به صورت مرحله‌ای عملیاتی کند که تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس میان مسلمانان و یهودیان نیز جزء همین پروژه شوم است.


این جبهه در بیانیه خود تاکید کرد: نابود کردن بخش هایی از مسجد الاقصی برای ساختن هیکل سلیمان به جای آن نیز بخش دیگری از این طرح صهیونیستی است که بر مسلمانان به ویژه فلسطینیان واجب است نسبت به این اقدامات هوشیار باشند.


در این بیانیه آمده است: جنبش حماس و فتح نیز باید با کنار گذاشتن اختلافات در مسیر مقاومت گام بردارند و نهایت تلاش خود را برای رهایی مسجد الاقصی از چنگال رژیم غاصب صهیونیست انجام دهند.


این جبهه خطاب به کشورهای اسلامی و عربی از آنان خواست که اختلافات داخلی را کنار گذاشتند و با محور قرار دادن گفت‌وگو مشکلات خود را حل کنند.


در پایان این بیانیه آمده است : قتل و خونریزی در کشورهای منطقه فراگیر شده است و گروه‌های تکفیری با نهایت بی رحمی به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه می دهند. در این شرایط که دشمن سعی دارد با مشغول نگهداشتن مسلمانان به مسایل داخلی، ما را از مساله فلسطین غافل کنند، باید این نقشه دشمن را نقش بر آب و با تمام توان از قبله اول مسلمانان دفاع کرد./1321/ب901/د

ارسال نظرات