۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۸۹۴۹۶
نماینده مجلس شورای اسلامی:

توافق هسته ای باید در جهت منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که توافق هسته ای باید در جهت منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، افزود: برجام باید زمینه ای را برای تقویت جایگاه ایران اسلامی را فراهم کند.
حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناصري

حجت الاسلام علی اکبرناصری، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به بررسی توافق نامه هسته ای در کمیسیون ویژه برجام در مجلس اشاره کرد و با بیان این که نمایندگان مجلس با جدیت و حساسیت بالا در حال بررسی ابعاد مختلف این توافق نامه هستند، گفت: با توجه به برخی حاشیه سازی ها در این خصوص، طبق قانون اساسی این چنین توافق نامه مهمی باید از سوی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گرفت.

 
وی با اشاره به این که بررسی برجام در مجلس براساس یک سری معیارها و شاخص های خاصی است، تصریح کرد: وکلای ملت این اطمینان را به آحاد جامعه خواهند داد که نمایندگان آنها در مجلس در دفاع از منافع ملی و حقوق مردم بسیار جدی هستند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که توافق هسته ای باید در جهت منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، افزود: برجام باید زمینه ای را برای تقویت جایگاه ایران اسلامی را فراهم کند.

 

حجت الاسلام ناصری با تأکید براین که دولت نیز باید تابع قانون اساسی باشد که تاکنون نیز این طور بوده است، خاطرنشان کرد: قانون اساسی تکلیف همه بخش ها را در این خصوص مشخص کرده است و محور همه بحث ها در این خصوص باید قانون باشد.

 

وی با بیان این که همه توان دولت حفظ ارزش ها، امنیت و منافع ملی است، بیان داشت: نمایندگان مجلس همواره سعی کردند همواره در جهت تقویت جایگاه نظام و همچنین حفظ منافع کشور گام بردارند.

 

نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید براین که همه دغدغه نمایندگان مجلس و دلسوزان نظام حفظ حقوق ملت و همچنین منافع ملی است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی بر اساس وظیفه ای که دارد همه تلاش خود را به کار گرفته تا ابهامات احتمالی این توافق نامه را بررسی و رفع کند.

 

حجت الاسلام ناصری با تأکید براین که این توافق نباید امنیت ملی را به خطر بیاندازد، تصریح کرد: هر توافقی که صورت گرفته باید تأمین کننده منافع ملی کشورمان باشد.

 

وی با تأکید براین که طبق قانون اساسی یک سند بین المللی باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد، افزود: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت تلاش می کنند با بررسی دقیق این توافق نامه ببینند منافع ملی و همچنین خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند در جریان مذاکرات و برجام رعایت شده باشد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید براین که مقام معظم رهبری در جریان مذاکرات خطوط قرمزی را برای تیم مذاکره کننده تعیین کردند، افزود: همه ما باید به این خطوط قرمزها توجه کنیم و در جهت رعایت آن گام برداریم./950/ت302/ش

ارسال نظرات