۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۵۹۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حماسه دفاع مقدس سبب عزت و شرافت انقلاب شد

خبرگزاری رسا ـ سردار معروفی حماسه دفاع مقدس را عامل عزت و شرافت انقلاب دانست و گفت: وظیفه ما به عنوان سربازان امام و رهبری سخت‌تر شده است و تمامی نیروهای مسلح با قلب‌های نزدیکتر و هوشیاری باید در مقابل دشمن گزنده ایستادگی کنیم.
سردار حسين معروفي، فرمانده سپاه سلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد، گفت: این ایام یادآور همه خوبی‌ها، عشق‌بازی‌ها و جانفشانی‌هایی است که در زمان خاص خود، انسان‌هایی پاک ندای امام زمان خود را لبیک گفتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای کرامت انسانی و حمایت از تمامیت ارضی کشور خود از هیچ کوششی دریغ نکردند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بالاترین سرمایه انسان را جان و آبرو برشمرد که رزمندگان اسلام از آن گذشتند و افزود: رزمندگان دفاع مقدس رفتند که رفته باشند و حکمت الهی در این بود که ما امروز بمانیم و رسالتی سنگین تر را  به فرجام برسانیم.

 

وی دفاع امروز را سخت‌تر و پیچیده‌تر از دفاع در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در هشت سال جنگ نابرابر بیگانگان و بدخواهان علیه نظام اسلامی، رزمندگان با دست خالی و توکل بر خدا در برابر دشمن قرار گرفتند و اجازه ندادند ذره‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی تعدی شود.

 

معروفی حماسه دفاع مقدس را تنها حماسه ماندگاری که سبب عزت و شرافت انقلاب شد، دانست و خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس است.

 

وی اذعان داشت: وظیفه ما به عنوان سربازان امام و رهبری سخت‌تر است؛ امروز دشمن‌شناسی سخت‌تر است چرا که هدف‌گذاری دشمن پیچیده‌تر و جنگ، جنگ نرم و روانی است.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تأکید بر نفوذ جدی دشمن در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیان داشت: ما به عنوان شمشیر دست ولایت وظیفه‌ای سخت در پیش داریم.

 

وی یادآور شد: اگر امروز بواسطه غفلت و ضعف در دشمن شناسی غافلگیر شویم، هزینه‌ای سخت تر از دوران دفاع مقدس را متحمل خواهیم شد.

 

معروفی تذکر سخنان رهبر معظم انقلاب در چهارشنبه گذشته در جمع پاسداران را تنها مختص به پاسداران ندانست و گفت: سخنان مقام معظم رهبری یادآوری برای همه انسان‌های دلسوخته و دل پاکی بود که می‌خواهند از نظام اسلامی دفاع کنند.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی را ید واحد برشمرد و اضافه کرد: تمامی نیروها با قلب‌های نزدیک‌تر و با هوشیاری باید در مقابل دشمنی که نابرابر است و گزنده وارد می‌شود ایستادگی کنیم؛ زیرا جمهوری اسلامی و انقلاب ارزش و محتوای ماست.

 

وی اظهار داشت: آن چیزی که دفاع را مقدس و جاودانه کرد و سبب شد میلیون‌ها جوان که جنگ را درک نکردند امروز در سرزمین‌های غرب جای پای شهدا را ببوسند و سجده کنند، اخلاص در عمل است.

 

سردار معروفی عزتمندی و جاودانگی را نتیجه معامله با خدا دانست و بیان داشت: اطاعت محض از امام به خاطر خدا باشد؛ او را چراغ خدا بدانیم و با تمام وجود فرمانبردار او باشیم تا فرمان او ماندگار شود./831/202/ب2

ارسال نظرات