۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۸۹۶۴۸
جمعیت علمای مسلمان لبنان:

تکفیری‌ها مکمل اسرائیل برای دشمنی با جهان اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان از عالمان دینی خواست که اهمیت حمایت از فلسطین و مسجد الاقصی را برای مسلمانان تشریح کنند.
حسن عبدالله در ديدار با دريان مفتي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، هیأتی از جمعیت علمای مسلمان لبنان در دیدار با عبداللطیف دریان، مفتی این کشور، در مورد وقایع اخیر در فلسطین گفت‌وگو کرده و اظهار داشتند: رژیم صهیونیستی تلاش می کند که با تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان، بر تمام این مسجد سیطره پیدا کند.

 

 شیخ حسن عبدالله به عنوان رییس این هیأت گفت: بر همه مسلمانان و به ویژه عالمان دینی است برای حمایت از محور مقاومت در فلسطین اشغالی تلاش کنند و در مسیر آزادی فلسطین گام بردارند.

 

وی ادامه داد: اگر وحدت به معنای  حقیقی کلمه در میان مسلمانان تجلی پیدا می کرد، رژیم صهیونیستی جرأت نمی کرد به راحتی مقدسات اسلام را زیر پا بگذارد. فتنه افروزی تکفیری ها در میان امت اسلامی موجب شده است که جهان اسلام از مساله فلسطین غافل شود.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان، تاکید کرد: دشمنی تکفیری ها مکمل دشمنی اسرائیلی ها است و این دو با حمایت از یکدیگر کمر همت بسته اند تا به اسلام و کیان مسلمانان ضربه بزنند.

 

این جمعیت در پایان از عالمان دینی و خطبای نماز جمعه خواست در تریبون‌های در اختیار خود، اهمیت حمایت از فسطین و مسجد الاقصی را برای مسلمانان تشریح کنند و به جایگاه مهم وحدت اسلامی در شرایط کنونی بپردازند./1321/ب902/د

ارسال نظرات