۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۸۹۶۶۴

فضل الله خواستار آغاز انتفاضه جدیدی علیه رژیم صهیونیستی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیروت لبنان از مسلمانان جهان خواست که برای حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین انتفاضه جدیدی شکل دهند.
سيد علي فضل الله خطيب جمعه بيروت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه بیروت لبنان، در دیدار با حج گذاران در بعثه مرحوم حضرت آیت الله سید محمد حسین فضل الله در مکه مکرمه، از کشورهای اسلامی خواست تا انتفاضه جدیدی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی تشکیل دهند.

 

وی افزود: خطری که جهان اسلام را تهدید می کند، فتنه افروزی دشمنان اسلام در داخل کشورهای اسلامی است که با هیزم اختلاقات مذهبی و تنش های قومی آتش فتنه را شعله ور می کنند.

 

این روحانی لبنانی به نقش فریضه حج در تعالی روح انسان پرداخت و گفت: حج گذار نباید تنها به انجام ظاهری این عبادت اکتفا کرده بلکه باید روح این عبادت عظیم را در خود نهادینه و ابعاد عمیق معنوی آن را درک کند.

 

سید علی فضل الله ادامه داد: در شرایط کنونی وحدت میان مسلمانان بهترین ارزشمندترین نتیجه این فریضه الهی خواهد بود؛ چرا که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا نگذارد اتحاد بین مسلمانان شکل بگیرد.

 

امام جمعه بیروت در پایان از مسلمانانی که در کشورهای غربی و غیر اسلامی زندگی می کنند خواست که هر کدام یک مبلغی برای تبیین چهره حقیقی اسلام در میان مردمان آن کشور باشند تا نقشه شوم دشمن مبنی بر خدشه دار کردن چهره رحمانی اسلام خنثی شود./1321/ب902/د

ارسال نظرات