۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۷۲۲

اعتراض سازمان روابط اسلام و آمریکا به اظهارات ضد اسلامی نامزد ریاست جمهوری

خبرگزاری رسا ـ سازمان روابط اسلام و آمریکا از بن کارسون نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری خواستار کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری شد.
خواسته سازمان روابط اسلام و آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی اظهارنظر بن کارسون نامزد ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر نامناسب بودن مسلمانان برای تصدی پست های دولتی در این کشور، شورای روابط اسلام و آمریکا در بیانیه ای خواستار کناره گیری این نامزد جمهوری خواه از رقابت های انتخاباتی شد.

 

نهاد عواد، مدیر سازمان روابط اسلام و آمریکا گفت: واضح است که آقای کارسون یا قانون اساسی آمریکا را نمی داند و یا اهمیتی به آن نمی دهد، زیرا در آن آمده است که برای تصدی هر پستی در آمریکا نباید هیچ پرسشی در مورد دین افراد پرسیده شود.

 

وی افزود: سازمان روابط اسلام و آمریکا از مقامات آمریکا می خواهد که مخالفت خود را با این اظهار نظر بن کارسون که مخالف قانون اساسی آمریکا است، ابراز کنند. همچنین این سازمان از آقای کارسون می خواهد که از نامزدی ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کند.

 

گفتنی است که سازمان روابط اسلام و آمریکا در نظر دارد در همین راستا جلسه ای را شهر واشنگتن برگزار کرده و در آن از آقای بن کارسون بخواهد که از رقابت انتخاباتی کناره گیری کند./847/ب901/د

ارسال نظرات