۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۷۶۷
استاد حوزه و دانشگاه:

برای رسیدن به مقام، نباید مسؤولان گذشته را تخریب کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که تخریب کنندکان رقبای انتخاباتی اهداف شان غیر عاقلانه و به دور از عرف و شرع است، گفت: فتنه ۸۸ به قدری هولناک بود که اگر ملت به پا نمی خواست، نظام جمهوری اسلامی ایران تهدید می شد.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی کاندیداهای انتخاباتی با تخریب رقبا و مسؤولان گذشته به دنبال مطرح کردن خود در جامعه هستند، افزود: این افراد باید بدانند که اگر خود در جایگاه مسؤولان قرار بگیرند، ممکن است اشتباهات بزرگتری داشته باشد، چرا که انشای نا نوشته غلط ندارد.

 

وی افزود: همه فعالیت های مسؤولان درپست های مختلف مورد تأیید نیستد، اما برای رسیدن به مقام و جایگاه، نباید مسؤولان گذشته را تخریب کرد.

 

حجت الاسلام باقری با تأکید بر این که تخریب رقبای انتخاباتی امری ناپسند و به دور از اخلاق است، گفت: افرادی که به تخریب دیگران می پردازند، اهداف شان غیر عاقلانه و به دور از عرف و شرع است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تخریب افراد را نمی توان به معنای تخریب نظام دانست، گفت: افراد مخرب چهره های انتخاباتی این امر را برای کسب مقام انجام می دهند، از این رو نمی‌توان آن را تخریب نظام دانست.

 

به گفته وی، اگر برخی فکر تخریب نظام را هم در سر داشته باشند، جرأت این کار را ندارند چرا که می دانند با واکنش تند و محکم ملت ایران اسلامی رو به رو می شوند.

 

وی با اشاره به این که در فتنه 88 برخی از مسیری که در آن حرکت می کردند غافل شدند، گفت: فتنه 88 به قدری هولناک بود که اگر ملت به پا نمی خواست، نظام جمهوری اسلامی ایران تهدید می شد.

 

حجت الاسلام باقری گفت: فتنه گران سال 88 به اشتباه خود پی برده اند و برخی از آنها با مردانگی به اشتباه خود اعتراف و اظهار پشیمانی کردند و برخی متأسفانه با لجبازی به درست بودن مسیر سال 88 خود پافشاری می کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اظهار امیدواری از متوجه شدن فتنه گران به اشتباه  خودشان، گفت: حرکت فتنه گران در سال 88 در راستای انقلاب نبود، بلکه در راستای دشمنان انقلاب اسلامی ایران بود./1307/302/ب3

ارسال نظرات