۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۹۹۵۱
یکی از علمای سنی لبنان:

تعرض به مسجد الاقصی نشان دهنده نفس‌های آخر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ مفتی سابق لبنان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از زمان آغاز اشغالگری خود جنایت‌های خونبار متعددی را در تاریخ منطقه ثبت کرده است.
محمد رشيد راغب قباني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رشید راغب قبانی، مفتی سابق لبنان، در پیامی به یورش نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و فضای اطراف آن پرداخت و اعلام کرد: ابرقدرت ها با حمایت از تروریسم در منطقه سعی دارند فلسطینیان را از سرزمین خود مجبور به ترک کنند.


قبانی افزود: از زمانی که در سال 1948 میلادی فلسطین ،مستعمره صهیونیستی غربی کسانی قرار گرفت که تنها با تروریسم برنامه های خود را پیش می برند، منطقه شاهد جنایت های فراوانی بوده و در طول این سال‌ها خون مسلمانان زیادی به ناحق بر زمین ریخته شده است.


وی تاکید کرد: مسؤولیت آواره شده هزاران فلسطینی و نسل کشی مسلمانان بی دفاع این سرزمین متوجه کشورهایی است که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از این رژیم غاصب حمایت کردند.

 

مفتی سابق لبنان ادامه داد: اقدامات جدید رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی به عنوان آخرین نفس‌‌های این رژیم ستمگر محسوب می شود و کشورهای اسلامی باید با تمام توان و امکانات در مسیر حمایت از قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان متحد شوند.

 

قبانی در پایان، هشدار داد: استعمارگران منطقه ای با حمایت از گروه‌های تکفیری تروریستی سعی دارند که به اختلافات داخلی کشورهای اسلامی دامن بزنند و از این طریق بر عمق غفلت مسلمانان نسبت به مساله فلسطین بیفزایند. در این شرایط تنها بصیرت مسلمانان آگاه است که با دشمن شناسی و آشنایی با حربه های دشمن نباید بگذارند دشمن اسلام و مسلمانان به اهداف شوم خود دستیابی پیدا کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات