۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۸۹۹۷۸
آیت الله نابلسی:

شمارش معکوس نابودی تکفیری‌ها در سوریه آغاز شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان از تغییرات و تحولات مثبت در سوریه سخن گفت و تاکید کرد: پیروزی سوریه بر گروه‌های تروریستی تکفیری بسیار نزدیک است.
عفيف نابلسي، مدير حوزه علميه امام صادق (ع) صيداي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان، در دیدار با جمعی از طلاب این حوزه، به تحولات سوریه پرداخت و گفت: سوریه در آستانه تغییر و تحولات استراتژیک و عمیقی است که آثار مثبت آن به زودی عیان خواهد شد.

 

وی افزود: در هفته‌های آتی با یاری الهی این تغییر و تحولات به خاتمه اوضاع بحرانی سوریه منتهی خواهد شد و شمارش معکوس نابودی گروه‌های تکفیری تروریستی در سوریه آغاز شده است.

 

این  عالم لبنانی به حامیان تکفیری ها در سوریه هشدار داد که کشورهایی که با هزینه کردن میلیاردها دلار درصدد حمایت از افراط گرایان در سوریه بودند، به زودی با یأس و ناامیدی متوجه اشتباه بزرگ خود خواهند شد.

 

آیت الله نابلسی به کشورهای حامی تروریست‌های تکفیری توصیه کرد که هرچه زودتر نیروهای خود را از سوریه خارج کنند و دست از سیاست‌های شیطانی خود بردارند.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در پایان تصریح کرد: به فضل الهی در پی همکاری گسترده دولت سوریه با محور مقاومت، پرچم پیروزی نظام حاکم این کشور در تمام نقاط آن برافراشته و امنیت به این کشور باز خواهد گشت./1321/ب903/د

ارسال نظرات