۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۸۹۹۹۲
فرمانده سپاه عاشورا:

جنگ تحمیلی عرصه دفاع از ارزش‌ها بود

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس فراتر از یک جنگ کلاسیک، از ارزش‌های اسلامی و ملی دفاع کردیم.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در تبریز با تأکید بر این‌که حفظ روحیه ایثار، شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری و وحدت عامل اصلی پیروزی بر جهان کفر است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس تجلی یکدلی و همزبانی نیرویهای مسلح بود.


وی با تأکید بر این‌که حضور نیروهای مردمی و بسیجی در جبهه‌ها عامل دیگر پیروزی بر دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: هر چند در ابتدای جنگ ارتش و نیروهای شهربانی و ژاندارمری حضور داشتند اما اگر نیروهای بسیجی حضور نداشتند در جنگ موفق نبودیم.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که دایره دفاع مقدس فراتر از کشور ایران و سرزمین خوزستان بود، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس فراتر از یک جنگ کلاسیک، از ارزش‌های اسلامی و ملی دفاع کردیم، اگر امروز عزت و اقتدار و امنیت کامل داریم مدیون خون شهدا هستیم.


سردار کریمیان با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار کنونی نظام دشمنان را وادار به حضور در میز مذاکره کرده است، گفت: تلاش دشمن در راستای استحاله فرهنگی و هویت‌زدایی از نظام اسلامی ایران است، استکبار می خواهد کشور را از درون تهی کرده و ارکان نظام را با تلنگری از هم بپاشاند.


فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که ایران اسلامی متعلق به امام حسی(ع) و اهل بیت است، گفت: باید دانست که داشتن روحیه جهادی علاج دردهای کشور است، چراکه این روحیه موجب شد تا کشور در مقطع مهم دفاع مقدس سربلند ظاهر شود، هنوز جنگ بین حق و باطل همچنان ادامه دارد.


حبیب ماهوتی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز نیز در سخنانی خواستار برگزاری سالانه این نمایشگاه دفاع مقدس در تبریز شد و اظهار داشت: امسال نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، که امیدواریم این نمایشگاه در تقویم سالانه و با میزبانی این شرکت برگزار شود.


ماهوتی از برگزاری سالانه 60 نمایشگاه در تبریز خبر داد و گفت: از سال 67 تاکنون در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز میزبان رویدادهای مهم فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... بوده ایم که این دومین بار است که میزبان نمایشگاه هفته دفاع مقدس هستیم./935/203/ب1

ارسال نظرات