۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۹۰۱۴۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

دعای عرفه در 117 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، با بیان این که دعای عرفه در 117 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: از مجموع این تعداد 48 مکان ویژه مناطق شهری و 69 مکان ویژه مناطق روستایی است.
حجت الاسلام صفر قربان پور مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان این که، دعای عرفه در 117 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: از مجموع این تعداد 48 مکان ویژه مناطق شهری و 69 مکان ویژه مناطق روستایی است.

 

دعای عرفه، یکی از بهترین ادعیه بین بنده و خدا است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره این که دعای پر فیض عرفه در مساجد، مصلی‌ها، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه سراسر استان مرکزی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دعای پر فیض عرفه در شهر اراک در 32 مکان، ساوه هفت، خمین هشت، کمیجان 10، دلیجان، زرندیه، آشتیان هر کدام هشت، محلات پنج، تفرش سه، شازند 20، فراهان شش و خنداب در دو مکان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قربان پور، با بیان این که دعای عرفه، یکی از بهترین ادعیه بین بنده و خدا است خاطر نشان کرد: ارزترین نماد عرفه و دعای روح‌بخش حضرت امام حسین(ع) خودشناسی، خداشناسی ودشمن شناسی است.

 

روز پیوند عرشیان با افلاکیان و رسیدن به معرفت الهی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی دعای عرفه شامل 11 فراز مهم است که بخشی از آن در رابطه با عظمت خداوند متعال، و بخش دیگری از این دعا در راستای یکتا بودن و بی‌همتایی پروردگار است.

 

حجت الاسلام قربان پور، عرفه را روز پیوند عرشیان با افلاکیان و روز رسیدن به معرفت الهی دانست و اظهار کرد: دعای پر فیض می‌تواند منجر به تحولی عظیم در زندگی انسان ها و جامعه اسلامی شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز روز نورانی و با عظمت است و همچنین می تواند برکات و دستاوردهای بسیاری برای انسان داشته باشد و تمامی آحاد ایران اسلامی باید به نحو احسن از این روز عزیز بهره مند شوند.

 

عبادت و دعا می تواند زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار دهد

حجت الاسلام قربان پور، دعای  روح بخش عرفه را بهترین زمان برای شناخت خود و ارتباط با خداوند متعال دانست و خاطر نشان کرد: استغفار و طلب رضای الهی از شاخص ترین خواسته های انسان ها در این روز عزیز است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که عبادت و دعا می تواند زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار دهد خاطر نشان کرد: دعای عرفه فرصت خداشناسی است و امروز همگان باید از این ظرفیت ها و فرصت های الهی در مسیر اعمال نیکو و شایسته به خوبی استفاده کنند. /842/202/ب3

ارسال نظرات