۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۹۰۱۵۷
امام جمعه آمل:

هدف دشمنان از تهاجم فرهنگی منحرف‌کردن مسیر اصلی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که تهاجم فرهنگی با هدف انحراف مسیر اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان تلاش دارند از طریق تهاجم فرهنگی در میان دانش آموزان و نسل جوان جامعه نفوذ پیدا کنند.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، عصر امروز در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان شیوا آمل برگزار شد با اشاره به شخصیت مرحوم رضا ولایی  که در ساخت این مدرسه همت کردند، گفت: مرحوم ولایی از مریدان و شاگردان علامه حسن زاده آملی بودند که حضرت علامه به ایشان ارادات ویژه ای داشتند.


وی با بیان این که ما مدیون خیرین و افراد نیک اندیش جامعه هستیم که خدمات ارزشمندی صورت دادند، افزود: مرحوم ولایی همراه با دیگر عزیزان این مجموعه را در جهت تعلیم و تربیت احداث کردند که برکات و ثمرات گرانقدری در آن وجود دارد.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: راه موفقیت در تعلیم و تربیت ایجاد امید به زندگی و رشد و تعالی و سازندگی در میان دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تأکید بر این که شهدا الگوی ماندگار مقاومت و ایستادگی هستند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد دانش آموزان درس مقاومت، استقامت و پایداری را از شهدای گرانقدر نظام اسلامی بیاموزند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: ماه مهر بهار معرفت و دانایی است که فصل جدیدی از علم آموزی در سراسر ایران اسلامی آغاز می شود.


وی با بیان این که ضرورت دارد دانش آموزان از فرصت های خود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنند، گفت: دانش آموزان می توانند با تلاش های ارزنده و متعالی زمینه تحقق انسان هایی متفکر و مفید به حال جامعه را فراهم کنند که باید از این زمان ها نهایت استفاده را ببریم.


امام جمعه آمل ادامه داد: درس خواندن به معنای رهایی از جهنم است و اگر خدایی ناکرده انسانی به دنبال علم آموزی نرود نمی تواند مراتب تعالی و ترقی را طی کرده و به جایگاه ارزشمندی برسد.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دانش آموزان علم آموزی را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: بهره گیری از علم و دانش راهگشای زندگی انسان بوده و می تواند ما را به مراتب ارزنده و گرانقدری برساند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ایران اسلامی از امنیت ارزنده و خوبی برخوردار است، بیان داشت: امنیت کشورمان را مرهون خون های پاک شهدا هستیم که نباید اجازه دهیم عده ای در سایه این امنیت به دنبال تفرقه و حزب گرایی باشند.


وی ادامه داد: در طول سال های انقلاب اسلامی بسیاری از افراد انقلابی بودند که نتوانستند آن روحیه را حفظ کرده و تنها به دنبال آن بودند تا خودشان را معرفی کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که تهاجم فرهنگی با هدف انحراف مسیر اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان تلاش دارند از طریق تهاجم فرهنگی در میان دانش آموزان و نسل جوان جامعه نفوذ پیدا کنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: دشمنان با برنامه ها و تلاش های خود به دنبال انحراف مسیر انقلاب و اسلام هستند که باید هوشیاری و آگاهی شایسته ای در برابر تلاش های شوم دشمنان وجود داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات