۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۹۰۱۶۸
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

استکبار جهانی با انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها به‌ دنبال تضعیف نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهداف شوم دشمنان، گفت: استکبار جهانی با انواع توطئه‌ها و نقشه‌ها به‌دنبال تضعیف ملت ایران است.
آيت الله علي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای روحانیت که در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، گفت: رزمندگان دلاور و شجاع ما با روحیه شهادت‌طلبی در کنار روحانیت توانستند از این خاک مقدس جانانه دفاع کرده و نگذارند وجبی از این خاک در تصرف دشمن بعث قرار بگیرد.

 

وی در ادامه افزود: در جبهه‌های حق علیه باطل همه اقشار و حتی دانش آموزان شهید ما نیز در راه این نظام جان عزیز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا قطره قطره خون پاکشان هزینه این انقلاب اسلامی شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روحانیت در کنار دیگر رزمندگان افزون بر اینکه به بیان مسایل دینی و تبلیغی می‌پرداخت در اکثر عملیات‌های مهم نیز نقش اثرگذاری داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: روحانیان ما در دوران دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند که در تاریخ بی‌نظیر است.

 

امام جمعه تاکستان به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج ارزش‌های والای شهدا در جامعه اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: باید رسانه‌ها و همه مسؤولان ارزش‌ها و فداکاری‌های رزمندگان به ویژه جامعه روحانیت را در جامعه اسلامی برای نسل جوان تبیین کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان با اشاره بر ضرورت هوشیاری در مقابل انواع توطئه‌های دشمن، گفت: آمریکای جنایتکار و دیگر سران استکبار جهانی در تلاش هستند که با انواع توطئه‌ها و نقشه‌های فرهنگی این ملت بصیر را تضعیف کنند که خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی تمام اهداف شوم آن‌ها نقش بر آب شده است./955/202/ب1

ارسال نظرات