۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۲۹۰۱۹۴

اعلام همبستگی مردم بحرین با انقلابیان دربند رژیم آل خلیفه

خبرگزاری رسا ـ مردم بحرین در منطقه البلاد القدیم منامه به منظور اعلام همبستگی با مردان و زنان دربند زندان های رژیم بحرین تظاهرات کردند.
تظاهرات بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صدها نفر از مردم مناطق مختلف بحرین در اعلام همبستگی با انقلابیان دربند رژیم آل خلیفه دست به تظاهرات گسترده‌ای زدند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی خواستار برقراری دمکراسی و سرنگون شدن دیکتاتوری در بحرین شدند. تظاهرکنندگان همچنین بار دیگر بر پایبندی خود بر اهداف انقلاب مردم بحرین تاکید کردند.

 

مردم بحرین همچنین خود را برای شرکت در مراسم طرح انقلابی «توکل کنندگان ایمان آوردند - 2» سازماندهی شده از سوی جریان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه در دوران ایام الله آماده می کنند.

 

مراسم یاد شده شامل فعالیت های انقلابی گوناگونی مانند اعلام برائت از مشرکین و برگزاری راهپیمایی در محکومیت جنایت صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی و بزرگداشت روز عرفه است.

 

بحرین از زمان سرکوب قیام مردمی در سال 2011 میلادی تاکنون شاهد موجی از اعتراض ها از سوی مردم این کشور است که خواستار اصلاحات سیاسی هستند.

 

رژیم آل خلیفه به کمک نظامیان عربستان و ماموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره و نظامیان دیگر کشورهای عربی که در بحرین مستقر شده اند، اعتراضات مردمی این کشور را سرکوب می کنند.

 

بر اساس اسناد منتشره در پایگاه ویکی لیکس، رژیم بحرین در سال 2012 برای سرکوب مخالفان از کشورهای مغرب و اردن نیز درخواست کمک نظامی کرده بود که با موافقت این دو کشور روبه رو شد./981/ب102/د

ارسال نظرات