۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۰۳۴۱
یکی از علمای سنی لبنان:

وحدت مانع بزرگی در برابر پروژه‌های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان وحدت را تنها عامل پیروی مسلمانان بر دشمنان اسلام دانست.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در خطبه نماز عید قربان که در مسجد برقایل در منطقه عکار برگزار شد، گفت: اگر امت های اسلامی بخواهد در برابر توطئه‌گری های دشمنان اسلام تاب بیاورد باید با تمام وجود به وحدت اسلامی اهتمام داشته باشد.


وی افزود: با وحدت می توان تمام نقشه‌های رژیم غاصب صهیونیستی و گروه های تکفیری را نقش بر آب کرد و نگذاشت که پروژه‌های استعماری ابرقدرت ها در منطقه اجرایی شود.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: مسلمانان در عید سعید قربان باید تمام اختلافات خود را قربانی کنند و اگر این کار انجام ندهند متاسفانه این مسلمان هستند که قربانی اختلافات مذهبی می شوند.


ماهر عبدالرزاق ادامه داد: دشمن در سال های گذشته موفق شده با فتنه افروزی میان مسلمان اختلاف بیندازد و امروز ما به عنوان یک مسلمان با بصیرت و هوشیار باید با کنار گذاشتن اختلافات دشمنان خود را شکست دهیم.


رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان از عالمان دینی، سیاستمداران و دولتمردان کشورهای اسلامی و عربی خواست که دیگر فریب نقشه های شوم دشمنان را نخورند و با تمسک به ریسمان وحدت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند./1321/ب902/د

ارسال نظرات