۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۹۰۳۵۶
مفتی لبنان:

نسل کشی مسلمانان ارمغان رژیم صهیونیستی در فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ مفتی لبنان تاکید کرد که اگر مشکلات سیاسی این کشور مرتفع نشود، مشکلات اقتصادی و امنیتی آن به قوت خود باقی خواهد ماند.
عبداللطيف دريان مفتي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عبداللطیف دریان ، مفتی لبنان در خطبه های نماز عید قربان که در مسجد محمد امین(ص) بیروت برگزار شد، به مشکلات سیاسی لبنان اشاره کرد و گفت: مشکلات سیاسی در کنار مشکلات اقتصادی موجب شده که حتی بازرگانان نیز دست از فعالیت بکشند.

 

وی افزود: لبنان علاوه بر مشکلات سیاسی و اقتصادی، در زمینه امنیتی نیز همواره از سوی رژیم صهیونیستی و تکفیری ها مورد تهدید واقع می شود. اگر در زمینه مسایل سیاسی به راه حل جامعی نرسیم بحران امنیتی نیز به قوت خود باقی می ماند.

 

مفتی لبنان حمایت از حکومت را نیز الزامی دانست و گفت: کسی با سقوط دولت و حکومت موافق نیست بلکه مردم و مسؤولان دلسوز در پی اصلاحات اساسی در ساختار سیاسی کشور هستند.

 

دریان در بخش دیگری از سخنان خود به مساله فلسطین پرداخت و تصریح کرد: اسرائیل از زمان تشکیل دولت غصبی خود در سرزمین فلسطین تنها ظلم و خونریزی و نسل کشی را برای فلسطینیان به ارمغان آورده است و امروز نیز در پی نابود کردن مسجد الاقصی است.

 

وی در پایان خطاب به مسلمانان گفت: هیچ گاه نسبت به حمایت از فلسطین و مردم بی دفاع آن غافل نشوید چرا که غفلت از این مساله همان خواسته رژیم اشغالگر صهیونیستی است./1321/ب902/د

ارسال نظرات