۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۹۰۶۹۳
مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین ‌کاشان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام ترم پاییزی آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان گفت: خواهران و برادارن علاقه‌مندان به آموزه های قرآن و نهج البلاغه در سنین مختلف می توانند با ثبت نام در ترم پاییزی آموزه های قرآن ونهج البلاغه از برنامه های این مؤسسه بهره مند شوند.
حجت الاسلام محتبي حسن زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام مجتبی حسن زاده مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از ثبت نام علاقمندان به ترم پاییزی آموزه های قرآن و نهج البلاغه توسط مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان خبرداد و گفت: علاقمندان زن و مرد به حضور در این کلاس های روزانه تا 25 مهرماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این کلاس ها اقدام کنند.

 

وی افزود: برای حضور در این کلاس عموم مردم از مرد و زن و در تمامی سنین می توانند در کنار امور روز مره خود، با ثبت نام وحضور در این کلاس ها، به آشنایی و آموزش آموزهای دینی از جمله قرآن و نهج البلاغه بپردازند.

 

حجت الاسلام حسن زاده، حفظ سه ساله و شش ساله کل قرآن کریم، حفظ هفتگی نهج البلاغه، تدبر در قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، آموزش روخوانی و روانخوانی خردسالان و بزرگسالان، صوت و لحن و تجوید قرآن کریم و آموزش اشاره قرآن و نهج البلاغه ویژه دختران چهار تا شش سال اعلام کرد.

 

وی همچنین حفظ قرآن و نهج البلاغه، مفاهیم و معارف قرآن و نهج البلاغه، تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حافظان قرآن، آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید و صوت و لحن قرآن از جمله برنامه های ویژه برادران برشمرد.

 

مدیرعامل مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان یاد آورشد: هم زمان با ثبت نام ترم پاییزی، سایر فعالیت های این مؤسسه شامل مدارس شبانه روزی حفظ یکساله قرآن و نهج البلاغه همراه با ترجمه و تفسیر، طرح ملی تلاوت قرآن کریم ویژه نوجوانان پسر هشت تا چهارده سال، کلاس های آموزشی مناجات خوانی و مدیحه سرایی، آمادگی، پیش دبستان و دبستان قرآنی برگزار می شود.  

 

حجت الاسلام حسن زاده گفت: بانوان علاقه مند برای ثبت نام به شعبه یک خواهران واقع در خیابان اباذر ،جنب ساختمان مرکزی شهرداری ،کوی شهید قطان مراجعه یا با شماره تلفن 55446323 تماس بگیرند و  یا به شعبه دو خواهران سه راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح مراجعه یا باشماره تلفن 55542106 تماس بگیرند و  برادران نیز می توانند به شعبه برادران این مؤسسه واقع در میدان کمال الملک، جنب بازار رضا مراجعه یا به شماره تلفن 55472801 تماس بگیرند.

 

شایان ذکر است، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین(ع) کاشان، مجری طرح تخصصی حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجّادیه، فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرد و تا تاکنون موفق به تربیت 37 حافظ کل نهج البلاغه برای نخستین بار در جهان تشیع و کسب بیش از40 مقام برتر کشوری در مسابقات سراسری نهج البلاغه شده است و شعار ‹‹ کاشان شهرنهج البلاغه ›› و انتخاب این مؤسسه به عنوان ‹‹ مؤسسه برگزیده و برتر کشور›› در دومین آیین تکریم ازخادمان نهج البلاغه در تهران گواه بر این ادعا است، ضمن این که این مؤسسه تاکنون موفق به تربیت بیش از500 حافظ قسمت هایی از قرآن و نهج البلاغه، تحت پوشش قرار دادن بیش از دو هزار عضو قرآنی و اجرای بیش از 20 نوع فعالیت متنوع قرآن، عترت و نهج البلاغه شده است./1307/303/ب3

ارسال نظرات