۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۹۰۷۲۰
در تجمع اعتراضی طلاب حوزه بناب مطرح شد؛

آل سعود دولتی بی کفایت و جنایتکار است/ فریاد کشورهای مسلمان شنیده نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اصغری آل سعود را دولتی عیاش، خوش گذران و جنایتکار دانست و گفت: دولت آل سعود با وجود چنین مفاسد اخلاقی چگونه مدیریت حج را بر عهده گرفته است، فریاد کشورهای مسلمان شنیده نمی شود.
حوزه علميه بناب تجمع طلاب و روحانيون در اعتراض به اقدامات جنايت آميز آل سعود در منا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب، روحانیون و مسؤولان حوزه علمیه ولی‌عصر(عج) بناب در اعتراض به جان باختن تعداد کثیری از حجاج بیت الله الحرام در سرزمین منا تجمع اعتراضی کردند.


حجت الاسلام شیخ مجید باقری بنابی، مدیر مدرسه علمیه‌ ولی‌عصر(عج) بناب در این تجمع اعتراضی با محکومیت دولت آل سعود، اظهار داشت: آل سعود دولتی بی کفایت و جنایتکار است، آل سعود توانایی و قدرت اداره مراسم معنوی حج را ندارد.


وی دولت وهابی آل سعود را دولتی جنایت کار عنوان کرد و ابراز داشت: نطفه حکومت وهابی در عربستان با جنایت و کشتار گذاشته شد و با خون ریزی و قتل و غارت مسلمان ها به حیات خود ادامه داد، چنین دولتی لیاقت اداره مراسم معنوی حج را ندارد.


حجت الاسلام اص
غری، استاد سطح عالی حوزه علمیه بناب نیز در این تجمع به بررسی ریشه های دولت جنایت‌کار آل سعود پرداخت و اظهار داشت: دولت آل سعود در حقیقت یک دولت دست نشانده کشورهای استکباری و آمریکا در منطقه است.


وی با اشاره به وجود سیستم شاهزادگی در این کشور، عربستان را دارای دولتی اشرافی و سرمایه‌دار عنوان کرد و ابراز داشت: چنین کشوری به کرامت انسانی قائل نمی باشد و انسان ها را در جایگاهی پست تر از خود و بی ارزش می دانند.

 

این استاد سطح عالی حوزه با اشاره به عیاشی و خوش گذرانی شاهزادگان سعودی، ابراز داشت: در عربستان چندین هزار نفر ارضاع جنسی شاهزادگان سعودی را بر عهده دارند و در کشورهای غربی عیاشی و وحشیت جنسی آن‌ها شهره عام و خاص است.


وی با اشاره به سرمایه گذاری‌های عربستان در کشور آمریکا و عیاشی و خوش گذرانی آن ها همراه با بی‌توجهی به حقوق ملت خود، تصریح کرد: چنین دولتی چگونه می‌تواند مراسم بزرگ و معنوی حج را مدیریت کند، آل سعود لیاقت مدیریت حج را ندارد.


حجت‌الاسلام اصغری خاطرنشان کرد: با وجود چنین ویژگی ها و جنایت هایی کشور های اسلامی در برابر آل سعود سکوت اختیار کرده اند و از هیچ کشور مسلمانی فریاد اعتراضی در برابر این رژیم دست نشانده و عیاش که ادامه دهند راه بنی امیه و بنی عباس است سر نداده است.


وی ابراز داشت: اگر مهندسی خداوند در مدیریت جامعه اسلامی مورد توجه بود و غدیر خم به فراموشی و بی لطفی قرار نمی گرفت به هیچ وجه چنین مسائلی در گذشته و آینده جامعه اسلامی پیش نمی آمد./854/202/ب2

ارسال نظرات