۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۹۳۷
مدیر کل بنیاد شهید لرستان:

صبر و استقامت بزرگ ترین درس شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: شهدا امروز به ما درس ایثار و شهادت آموختند و ما امروز موظف هستیم در جهت ادامه راه شهدا از صبر و استقامت آن‌ها الگو بگیریم.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مراد روشنی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ظهر امروز، در یادواره شهدای محیط زیست لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد، گفت: شهدا با شناخت عمیقی که داشتند قدم در این مسیر نهادند، آن‌ها به تمام تعلقات مادی و دنیایی پشت پا زدند و با انتخاب مسیر شهادت به حیات ابدی دست یافتند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: یاد و خاطره شهدا برای ما حیات‌بخش است.

 

محفل شهدا صیقل روح و روان است

روشنی با اشاره به آیات و روایات عنوان داشت: حیات شهدا، حیات جاودانه ای است و محفل شهدا صیقل روح و روان ما است.

 

وی شهادت را بالاترین خوبی دانست و افزود: صداقت، پرهیز از گناهان زبانی، عملی و قلبی، نوع‌دوستی در شخصیت شهید متبلور است.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان این که معنویت، عشق به خدا و مقدسات و شهادت‌طلبی قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: باید از ویژگی شهدا الگو بگیریم.

 

وی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و بیان کرد: امروز ما موظفیم پاسدار انقلاب و حافظ خون شهدا باشیم.

 

بی‌کفایتی حکام عربستان سعودی در خدمات‌رسانی به حجاج موجب مرگ مسلمانان شد

حبیب‌الله توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در ادامه این یادواره با تسلیت به‌ مناسبت حادثه منا گفت: حادثه منا عید قربان را برای مسلمانان جهان تبدیل به عزا کرد.

 

وی با بیان این که بی‌کفایتی حکام عربستان سعودی در خدمات‌رسانی به حجاج موجب مرگ مسلمانان شد، افزود: امروز آزادی‌خواهان مظلوم به پا خواسته‌اند تا به رژیم‌هایی مثل آل‌سعود بفهمانند که دوران ظلم و ستم حکومت‌های سرسپرده و دست‌نشانده استکبار جهانی به پایان رسیده است.

 

توکلی با اشاره به الگوگیری کشورهای مسلمان از انقلاب اسلامی عنوان داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثارگری رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.

 

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به جایگاهی رسیده که نیازهای تسلیحاتی و تجهیزاتی توپ، خمپاره، تانک، نفربر، هواپیما و هلی‌کوپتر جنگی و حتی موشک و بالستیک را نیز خودش تولید می‌کند.

 

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که امروز بُرد موشک‌های ایرانی می‌تواند اسرائیل را زیر و رو کند و شهرهای صهیونیست نشین را سرنگون کند، اظهار داشت: ما آماده اشاره رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

وی با اشاره به این که دشمن تهدید امنیتی، سیاسی، اقتصادی را برای براندازی ارزش‌های انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب در دستور کار قرار داده است، افزود: همه ما وظیفه داریم در قبال انقلاب بی‌تفاوت نباشیم./9459/202/ب3

ارسال نظرات