۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۹۰۹۵۹
عضو ارشد حزب الله:

فقدان روحیه مقاومت در مسؤولان عامل مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، فقدان روحیه مقاومت در مسؤولان را عامل مشکلات این کشور دانست.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان یک مرکز علمی در منطقه الخیام لبنان، گفت: روحیه مقاومت موجب می شود که رزمندگان حامی مردم، جان خود را  برای تامین امنیت عمومی اهدا کنند اما شرایط امروز لبنان، به نحوی است که گویا فداکاری این افراد به کلی نادیده و امنیت مردم با تزلزل مواجه شده است.


وی افزود: لبنان از ضعف فرهنگی شدیدی برخوردار است که موجب شده اقدامات طایفه گرایانه، در کشور مشکلات فراوانی را به وجود آورد. این کشور منابع و سرمایه های ملی زیادی دارد که با سوء مدیریت مسؤولان در حال نابودی است.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: روحیه مقاومت تنها روحیه‌ای است که توانسته در لبنان حامی مردم باشد و در جهت تحقق خواسته های مشروع مردم گام بردارد. اگر در دولت و وزارت‌خانه های ما این روحیه حاکم باشد کشور از این تنگنا خارج می شود.


عضو ارشد حزب الله در پایان نبود روحیه مقاومت در مسؤولان را منشا شکل گیری تحرکات حزب گرایانه دانست و تصریح کرد: مقدم نداشتن منافع مردمی بر منافع حزبی موجب شده که دولت نسبت به مشکلات مردم غفلت کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات