۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۰۹۷۹

پیام وحدت دبیر جنبش اصلاح و وحدت لبنان به طرف‎های سیاسی این کشور

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان از طرف های سیاسی این کشرو خواست که با جدیت بیشتری در مذاکرات داخلی این کشور شرکت کنند.
شيخ ماهر عبدالرزاق رييس جنبش الاصلاح و والوحده لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پیامی از تمام طرف های سیاسی خواست که در مذاکرات داخلی این کشور با جدیت بیشتری شرکت کنند و از هیچ تلاشی در جهت ثمربخشی این گفت‌وگوها دریغ نکنند.


وی افزود: در حال و هوای عید سعید قربان که بستر برای تقریب اذهان و قلوب آماده است، گروه های سیاسی باید با کنار گذاشتن اختلافات، در جهت حل مشکلات عدیده مردم برآیند این مساله را اولویت خود قرار دهند.


این عالم اهل سنت لبنان با بیان اینکه اعتماد به نیروی ایمان و اراده و بهره گیری از ظرفیت های داخلی، بهترین تکیه گاه در حل مشکلات است، تاکید کرد: جای تاسف است که با وجود بسترهای آماده در کشور و ظرفیت های موجود، مسؤولان برای حل مشکلات داخلی چشم امید به بیگانگان دارند.


ماهر عبدالرزاق در پایان، نتایج مثبت گفت‌وگوها را تنها مربوط به حل مشکلات داخلی ندانست و گفت: یکی از نتایج مفید این مذاکرات تامین امنیت کشور در مقابله با دشمن صهیونیستی و تکفیری است./1321/ب902/ک

 

ارسال نظرات