۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۹۱۲۱۱
امام جمعه موقت شهرستان سلسله:

تداعی دوران دفاع مقدس مانعی برای دسیسه های فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان سلسله با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن در جهت گمراه کردن جوانان، گفت: تداعی دوران دفاع مقدس مانعی برای این دسیسه های فرهنگی است.
 دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‎الاسلام امین صالحی، امام جمعه موقت شهرستان سلسله، صبح امروز در جمع نیروهای مسلح شهرستان سلسله، با گرامیداشت هفته دفاع‎ مقدس گفت: دفاع مقدس نبرد حق و باطل بود.


وی با بیان این که دفاع مقدس یادآور خاطرات غیور مردانی است که برای دفاع از خاک کشور از همه چیز خود گذشتند، تأکید کرد: امروز باید وظیفه خویش را در قبال شهدا به نحو احسن انجام دهیم.


حجت الاسلام صالحی با بیان این که مبارزه بین حق و باطل همواره وجود دارد، اظهار داشت: این جریان تا زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه دارد.


وی مهم ترین عامل پیروزی دوران دفاع مقدس را وحدت و اطاعت حول ولایت فقیه بیان کرد و عنوان داشت: باید از این دوران درس بگیریم.


امام جمعه موقت شهرستان سلسله با اشاره به این که 50 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‎دهند، عنوان داشت: جوانان سرمایه های عظیم کشور هستند و باید از دسیسه های فرهنگی دشمن مصون بمانند.


وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ترویج دسیسه های فرهنگی دشمن باید دوران دفاع مقدس برای جوانان تداعی و فضاسازی شود.


حجت الاسلام صالحی عظمت و عزت جامعه امروز را مرهون رشادت‎های رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در جهت حفظ امنیت و اقتدار نظام امروز مسؤولیت سنگینی بر دوش داریم.


وی با تأکید بر بازگو کردن دوران دفاع مقدس برای نسل جوان اظهار داشت: جوانان با هوشیاری از توطئه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم باید در جهت حفظ آسایش جامعه ایفای نقش کنند.


امام جمعه موقت شهرستان سلسله با اشاره پیروزی کشور در جنگ دفاعی عنوان داشت: امروز نیز باید با آگاهی در جنگ فرهنگی و سیاسی پیروز شویم./9459/202/ب1

ارسال نظرات