۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۹۱۲۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

برجام و مذاکره بهانه‌ای برای نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، گفت: دشمن قدرت و نفوذ ایران اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق را تجربه کرده و به این نتیجه رسیده است که با تقابل و راه حل نظامی به هیچ نتیجه ای نمی رسد.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی امروز در جمع مردم عجب شیر که در مسجد جوادالائمه این شهر گردهم آمده بودند، اظهار داشت: با توجه مسائل سیاسی، نظامی و جریان بیداری اسلامی در منطقه امنیت رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری آسیب پذیرتر شده است.


وی خاطرنشان کرد: دشمن قدرت و نفوذ ایران اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق تجربه کرده و به این نتیجه رسیده است که با تقابل و راه حل نظامی به هیچ نتیجه ای نمی رسد، از این رو تاکتیک و استراتژی خود را تغییر داده و تلاش می کند تا راهبرد تعامل و مذاکره را به جای تقابل استفاده کند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که غرب به ویژه آمریکا مجبور به مذاکره با ایران شد، تصریح کرد: امروز دشمن از رهآورد مذاکره به دنبال نفوذ در ایران اسلامی است، نباید اجازه داد برجام بهانه‌ای برای نفوذ جریان سکولاریستی، لیبرالیستی و ضداسلامی در کشور باشد.


وی در ادامه با اشاره به تلاش جریان های وابسته به غرب در انحراف مسیر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در سال جاری افزود: در آینده انتخاباتی داریم که دشمن در صدد نفوذ، اثر گذاری و دخالت در این نظام است، از این رو باید بسیار هوشیار بوده و اجازه نفوذ به دشمن ندهیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان به دنبال زیرسؤال بردن آموزه های دینی و اسلامی و جدایی ملت ایران از اهل بیت(ع) هستند، اظهار داشت: هدف تحریم‌های اقتصادی، مأیوس کردن و جدا کردن مردم از نظام است، باید دانست که یکی از عوامل قدرت نظامی ایران، حمایت و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه هاست.


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که امام خمینی(ره) فرمودند؛ مردمان زمان انقلاب و پس از انقلاب بهتر از مردمان حجاز در زمان پیامبر و عراق و شام در زمان حضرت علی(ع) هستند، افزود: این احساس عزت و قدرت که شیعه در این عصر دارد در طول تاریخ حتی در زمان اهل بیت هم نبود.


وی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و این‌که امنیت یکی از نیازهای مهم جامعه است، خاطرنشان کرد: هر حکومتی که هویت و تمامیت ارضی کشورش را حفظ نکند، حکومتی ناکارآمد است. کشورهای زیادی در جنگ ایران و عراق به صدام کمک کردند اما حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد./935/202/ب3

ارسال نظرات