۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۲۹۱۲۹۴

قدردانی جریان الوفای بحرین از مواضع مقام معظم رهبری و دبیرکل حزب الله لبنان

خبرگزاری رسا ـ جریان اسلامی الوفای بحرین از مواضع رهبر معظم انقلاب و دبیرکل حزب الله لبنان در حمایت از مردم بحرین تقدیر و تشکر کرد.
سيد حسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جریان اسلامی الوفای بحرین با صدور بیانیه‌ای، از مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب و دبیرکل حزب الله لبنان در حمایت از مردم مظلوم بحرین تقدیر و تشکر کرد.

 

الوفا با تبیین سخنان مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله تاکید کرد که سخنان رهبر ایران و دبیرکل حزب الله بیانگر التزام آنان به محور مقاومت و حمایت از انقلاب مردمی بحرین است.

 

الوفای بحرین با اشاره به استمرار مردم در مسیر مبارزه خاطر نشان کرد که بزرگداشت روز برائت و سردادن شعارهایی علیه آمریکا، انگلیس و اسرائیل، نشان از اهتمام مردم به انقلاب و احیای این روز عظیم دارد.

 

جنبش مبارزه با نظام آل خلیفه افزود: دشمنان ملت بحرین از ترش آنکه مردم، زمام امور را به دست گرفته و به خواسته‌های قانونی و شرعی خود برسد، همواره با ترس و اضطراب به آینده انقلاب بحرین نظر می‌کنند. تحقق خواسته‌های مردمی، تهدیدی برای منافع دولت‌های استکباری جهان است.

 

الوفا به موضوع نزدیکی ایام محرم الحرام اشاره و خواستار گسترش مواضع ضد انقلابی مردم علیه نظام از طریق احیای مراسم دهه اول محرم و تاکید بر مواضع انقلاب علیه ظلم و ظالمان شد.

 

رهبر معظم انقلاب در سخنانی به مناسبت ایام حج، رخداد بحرین و کشورهای اسلامی را «محنتی بزرگ» توصیف کرد. این درحالی است که سید حسن نصرالله با تبریک به بحرینی‌ها و انقلابیان، بر شکست سیطره نظام آل خلیفه تاکید کرد./981/ب902/د

ارسال نظرات