۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۳۱۴
عضو مجلس خبرگان:

اخلاص، ویژگی برجسته رزمندگان در دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در دوران جنگ تحمیلی کار به معنای واقعی برای رضای خدا صورت می‌گرفت، گفت: اخلاص، ویژگی برجسته رزمندگان در دفاع مقدس بود.
آيت الله علي اسلامي حجت الاسلام والمسلمين علي اسلامي

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و واژه دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس، تقابل جبهه و حق و باطل بود و برجسته‌ترین ویژگی رزمندگان ایران اسلامی اخلاص بود.

 

وی با تاکید بر این‌که در دوران جنگ تحمیلی کار به معنای واقعی برای رضای خدا صورت می‌گرفت، اظهار کرد: شاهدان جبهه‌ها به‌واقع بر این موضوع صحه می‌گذارند و یادآور می‌شوند که در دوران جنگ وحدت و تلاش برای پیروزی نخستین اولویت همه اقشار جامعه بود.

 

مردم در دفاع مقدس بی‌هیچ چشم‌داشتی آماده خدمت‌رسانی بودند

امام جمعه شهر تاکستان تصریح کرد: مردم برای حفظ آب و خاک خود سر از پا نمی‌شناختند و هر کس به اندازه خود در کمک به جنگ سهیم می‌شد و عمل مخلصانه سرلوحه همه کارها شده بود.

 

حجت‌الاسلام اسلامی با بیان این‌که مردم در دوران دفاع مقدس بی‌هیچ چشم‌داشتی آماده خدمت‌رسانی بودند، خاطرنشان کرد: عده‌ای اگر تخصصی نداشتند دریغ نکرده و هر کاری که از دستشان برمی‌آمد را انجام می‌دادند.

 

وی حضور مردم بزرگ‌ترین قوت قلب در دورن دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: مردم مشتاقانه کار کرده و منتظر دستور یا فرمان کسی باشند و دشمن در مقابل پشتکار و همت مردم چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشت.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این‌که ملت ایران و رزمندگان در دوران جنگ جانانه دفاع کردند، خاطرنشان کرد: در هر جنگی یک قسمت از ایران جدا شده و به دست دشمن افتاد اما در جنگ تحمیلی هشت ساله یک وجب از خاک ایران در تصرف دشمن قرار نگرفت.

 

حجت‌الاسلام اسلامی اظهار کرد: ملت ایران شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به کل جهان ثابت کردند و تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

 

وی در پایان گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از رسالت‌های مهم است که مسؤولان و آحاد ملت با دیدار و تکریم خانواده شهدا و عمل به وصیت‌نامه این بزرگواران می‌توانند انجام داده و اجازه ندهند دفاع مقدس، این گنجینه عظیم به فراموشی سپرده شود/955/302/ب3

ارسال نظرات