۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۹۱۵۴۰

پیام حماس به مناسبت پانزدهمین سالروز انتفاضه

خبرگزاری رسا ـ حماس به دشمن صهیونیستی هشدار داد که در صورت تداوم تعرضات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی و فلسطینیان ساکن کرانه باختری انتفاضه سوم آغاز می‎شود.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی "حماس" امروز سه شنبه به مناسبت پانزدهمین سالروز شکل گیری انتفاضه الاقصی با صدور بیانیه ای به دشمن صهیونیستی هشدار داد که در صورت تداوم تعرضات شهرک نشینان و نظامیان "اسرائیلی" به مسجد مبارک الاقصی و فلسطینیان ساکن کرانه باختری انتفاضه سوم آغاز می شود.

 

این جنبش تاکید کرد: زمینه ها و انگیزه های شکل گیری انتفاضه سوم همچنان وجود دارد و ابزارهای آن مهیاست و فلسطینیان هر لحظه آماده قیام و خیزش هستند.

 

در این بیانیه آمده است: هر لحظه امکان شکل گیری انتفاضه وجود دارد و زورگویی ها و توطئه چینی ها و عربده کشی ها نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

 

در این بیانیه می خوانیم: مساله قدس به اعماق وجود ملت فلسطین و امت عربی رسوخ کرده است، بیت المقدس یکی از آیه های قرآن است و مسجد الاقصی قلب این آیه می باشد، مساله قدس ریشه در باورهای ما دارد، هر کس از آن چشم پوشی کند در حقیقت ایمان ندارد.»


حماس در بیانیه خود آورده است: هر کس گمان می کند که دشمن صهیونیستی می تواند به آسانی بر مسجد الاقصی سیطره پیدا کند سخت در اشتباه است، هر کس از مسجد الاقصی و بیت المقدس حمایت کند جز ملت فلسطین و امت اسلام است و هر کس با این مکان ها ستیز ورزد در حقیقت جزء این ملت و امت نیست.

 

گفتنی است که امسال پانزدهمین سالروز انتفاضه الاقصی با تشدید تعرضات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به قبله نخست مسلمانان و شهر قدس تقارن یافته است، دشمن صهیونیستی می کوشد از رهگذر این تعرضات مسجد الاقصی را میان مسلمانان و یهودیان تقسیم کند./994/ب102/د

ارسال نظرات