۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۸۰۰

یک مسلمان از سوی هندوهای افراطی به قتل رسید

خبرگزاری رسا ـ بعد از مفقود شدن یک گوساله، هندوهای افراطی ضمن ایراد اتهام دزدی به خانواده ای مسلمان، پدر خانواده را به قتل رساندند.
قتل يک مسلمان به دست اوباش هندو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده مسلمان هندی به جرم خوردن گوشت گاو از سوی اوباش هندو مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یکی از آنان به قتل رسید.

 

در حالی که دختر خانواده فریاد می زد که این گفته ها شایعه ای از سوی هندوهای منطقه است، پدر وی بر اثر ضربه های وارده به قتل رسید و برادر او به شدت مجروح شد.

 

رییس پلیس این منطقه هند با اشاره ضمنی به دیر رسیدن نیروهای خود، به خبرگزاری فرانسه گفت: بعد از رسیدن پلیس به محل حادثه و متفرق کردن جمعیت، پدر خانواده بر اثر شدت جراحات به قتل رسیده بود.

 

وی افزود: شش نفر به جرم این حمله بازداشت شده و نیروهای ویژه برای جلوگیری از حملات بعدی در منطقه مستقر شدند.

 

روز دوشنبه محمد اخلاق پنجاه ساله ساکن حاشیه شهر دهلی نو از سوی 100 نفر از اوباش هندو روی زمین کشیده شد و تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پسر 22 ساله وی نیز بر اثر جراحات راهی بیمارستان شد.

 

وقتی یک گوساله از دارایی های هندوهای در روستای دادری در 35 کیلومتری دهلی گم شد، هندوها این خانواده مسلمان را مقصر دانسته و ضمن ایراد اتهام دزدی و خوردن گوشت این گوساله، به آن ها حمله کردند.

 

شایان ذکر است که گاو برای هندوان از قداست خاصی برخوردار است تا جایی که نزاع های متعددی به دلیل توهین به این حیوان، میان هندوان و سایر ادیان هندی در گرفته است./847/ب902/د

ارسال نظرات