۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۲۹۱۹۴۲
استاد حوزه و دانشگاه:

دفاع از ارزش‌های انقلاب به معنای افراطی گری نیست/ کشور نیازمند تفکر انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که کشور نیازمند تفکر انقلابی است، گفت: دفاع از ارزش‌ها به معنای افراطی گری نیست، بلکه دفاع از اصول انقلاب و حرکت در راه شهدا و امام شهدا است.
خجت الاسلام تقي لطفي

حجت‌الاسلام تقی لطفی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که برخی افراد از واژه ها استفاده ابزاری می‌کنند، گفت: درست استفاده نکردن از واژه‌ها موجب تغییر نگرش مردم می‌شود.

 

وی افزود: در بد بودن افراط شکی نیست و قرآن نیز امت اسلامی را به عنوان امت وسط انتخاب می‌کند که این موضوع جزء مبانی اسلامی ما مسلمانان است.

 

حجت الاسلام لطفی با بیان این که به غلط متهم کردن افراد به افراطی، امری قبیح و غلط است، گفت: در جهان امروز شاهد معناکردن واژه ها از سوی دشمن به دلخواه خود هستیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با یادآوری این که واژه تروریست معنای بد و خشنی دارد و همه آن را محکوم می‌کنند، گفت: در کمال تعجب مردم مظلوم فلسطین که از خانه و کاشانه خود دفاع می‌کنند از سوی دشمن به عنوان تروریست معرفی می‌شوند.

 

وی با تأکید بر این که اسرائیل یک رژیم غاصب و تروریست‌صفت است، گفت: برخی رژیم صهیونیستی که نمونه کامل تروریست است را تروریست نمی‌دانند، اما ایران و حزب الله را تروریست معرفی می‌کنند.

 

به گفته وی، نیروهای حزب الهی و جوانان با ذوق و ارزشی را افراطی خطاب کردن یک اشتباه فاحش است، چرا که روحیه انقلابی جوانان سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

حجت الاسلام لطفی با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس، روحیه انقلابی و حرارت و نشاط جوانان جنگ را اداره می‌کرد، افزود: امروز نیز کشور به تفکر انقلابی نیازمند است تا انقلاب بتواند زنده بماند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از متهم شدن جوانان ارزشی به افراطی گری، گفت: دفاع از ارزش‌ها به معنای افراطی‌گری نیست، بلکه دفاع از اصول انقلاب و حرکت در راه شهدا و امام شهدا است./1307/302/ب2

ارسال نظرات