۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۹۲۰۱۶

تحرکات محافل مردمی قطر برای تقویت پایداری پاسداران مسجد الاقصی

خبرگزاری رسا ـ انجمن خیریه الفلاح در فلسطین با حمایت نیکوکاران قطر همچنان به انتقال کاروان‌های پاسداران مسجد الاقصی از تمامی شهرهای فلسطین به این مسجد برای مقابله با طرح رژیم صهیونیستی در زمینه تقسیم قبله نخست ادامه می‎دهد.
ياري رساني به مسجد الاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انجمن خیریه الفلاح در فلسطین با حمایت نیکوکاران قطر و تحت نظارت علی قره داغی دبیرکل اتحادیه جهانی علمای اسلام همچنان به انتقال کاروان های پاسداران مسجد الاقصی از تمامی شهرهای فلسطین به این مسجد برای مقابله با طرح رژیم صهیونیستی در زمینه تقسیم قبله نخست ادامه می دهد. 

 

رمضان طنبوره، رییس این انجمن با صدور بیانیه‎ای گفت: اعزام کاروان های پاسداران زن و مرد از شهرهای فلسطینی در سرزمین های اشغالی 48 و کرانه باختری و نوار غزه به مسجد مبارک الاقصی و محوطه های آن یک اقدام خداپسندانه به شمار می رود و موجب تقویت پایداری خدام و نگهبانان مسجد الاقصی در رویارویی با اشغالگران صهیونیست می شود و طرح شوم اسرائیل در زمینه تقسیم قبله نخست را به شکست می کشاند.

 

در این بیانیه آمده است: ورود روزمره شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی یک تعرض خطرناک به این مکان مقدس جهت تحمیل واقعیت موجود بر قبله نخست از رهگذر تقسیم آن به شمار می رود.

 

در این بیانیه می خوانیم: شهر قدس و فلسطینیان ساکن آن مستحق حمایت در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست هستند؛ به ویژه اینکه رخدادهای جاری در این شهر نبرد بر سر موجودیت است، دشمن صهیونیستی سعی دارد به موجودیت ملت فلسطین در این شهر پایان بخشد.

 

وی توضیح داد: هدف از تداوم اعزام این کاروان ها حفظ پیوند با مسجد الاقصی و بالابردن سطح آگاهی جوانان فلسطینی و تشویق آنان به حضور دایمی در این مسجد است.


دکتر طنبوره از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر و دولت و ملت این کشور و نهادهای خیریه آن به خاطر حمایت از انتقال پاسداران مسجد الاقصی از شهرهای فلسطینی به بیت المقدس برای حراست از قبله نخست تقدیر و تشکر کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات