۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۹۲۰۷۳

تجمع جمعی از طلاب حوزه مقابل دفتر رییس مجلس در قم/ برگزاری تحصن مردمی در مسجد اعظم

خبرگزاری رسا ـ جمعی از طلاب حوزه علمیه قم برای دومین روز پیاپی مقابل دفتر دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در قم تجمع کردند.
تجمع جمعي از روحانيان و طلاب در اعتراض به برجام در مقابل دفتر رييس مجلس شوراي اسلامي تجمع جمعي از روحانيان و طلاب در اعتراض به برجام در مقابل دفتر رييس مجلس شوراي اسلامي تجمع جمعي از روحانيان و طلاب در اعتراض به برجام در مقابل دفتر رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از طلاب حوزه علمیه قم در اعتراض به جزییات توافق هسته ای، در مقابل دفتر رییس مجلس در قم تجمع کرده و از رییس و نمایندگان مجلس خواستند به رسالت تاریخی و مهم خود در قبال این مساله حساس به درستی عمل کنند.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری رسا، امروز شماری از طلاب حوزه علمیه قم با در دست داشتن پلاکارهایی با مضمون لزوم دقت به خطوط قرمز نظام، روزنه های نفوذ و بدعهدی آمریکایی ها، نگرانی های خود را ابراز کردند.

 

تجمع کنندگان با شعارهای مرگ بر آمریکا تاکید کردند که باید مراقب شیطنت های شیطان بزرگ بود و نباید برای حل مشکلات کشور به آنها دل بست، بلکه باید با تکیه به ظرفیت های درونی کشور زمینه های حل مشکلات را فراهم کرد.

 

طلاب تجمع کننده همچنین با سر دادن شعار «مجلس انقلابی نظارت نظارت» نگرانی عمیق خود را نسبت به برخی مفاد برجام نشان دادند و هر گونه بی توجهی به این مساله را خسارت آفرین توصیف کردند.

 

گفتنی است، روز گذشته نیز در مقابل دفتر رییس مجلس شورای اسلامی تجمع آرامی برگزار شد و طلاب خواسته ها و نگرانی های خود را در فضایی کاملا بدون حاشیه ابراز کردند.

 

عصر امروز نیز قرار است تحصنی با حضور طلاب و اقشار مختلف مردمی در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

 

این تحصن مردمی از ساعت 17 در مسجد اعظم قم آغاز خواهد شد. /924/
 

ارسال نظرات