۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
کد خبر: ۲۹۲۲۰۴
مستبصر فلسطینی:

آل‎سعود هیچ اهمیتی برای حجاج قائل نیست

خبرگزاری رسا ـ مستبصر فلسطینی تأکید کرد که عربستان بیش از اینکه به فکر جهان اسلام و حجاج باشد در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی فعالیت می‎کند.
آل‎سعود هیچ اهمیتی برای حجاج قائل نیست

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، شیخ فارس صلیبی، مستبصر فلسطینی مقیم لبنان شب گذشته در گفت‌وگو صمیمی با اصحاب رسانه در مجتمع ولایت و در جمع خبرنگاران گفت: اسرائیل از این فضایی که به وجود آمده و همه توجه ها به مکه و منا شده است، استفاده می کند.

 

وی افزود: سعودی ها هیچ اهمیتی به مراسم حج نمی دهند و با استفاده از شرایط زمانی و مکانی به مسجدالاقصی هجوم آورده اند و در این شرایط نیز عربستان به صورت مستقیم به آن ها کمک می کند.

 

شیخ فارس صلیبی با بیان این که عربستان همواره حامی اسرائیل بوده، خاطرنشان کرد: تمام کشورهای اسلامی باید قبول کنند که عربستان سعودی در فاجعه منا مقصر است و این کشور هیچ گاه از مردم فلسطین حمایت نداشته بلکه با آمریکا تعامل داشته و حامی صهیونیست ها است.

 

وی با اشاره به سازمان آزادی بخش فلسطین، تصریح کرد: این سازمان، آزادی فلسطین از دریا تا بین النهرین را مطالبه دارد اما با کوتاهی عرب ها این امر مغفول مانده و بیشتر از 90 درصد سرزمین های فلسطین تقسیم شد.

 

شیخ صلیبی با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی تا به امروز به حمایت از فلسطین و این ملت مظلوم پرداخته است.

 

مستبصر فلسطینی مقیم لبنان حکام ظالم را مانع دستیابی به وحدت دانست و گفت: وحدت امت اسلامی در ابتدا به تقوا و ایمان نیاز دارد، حاکمان ظالم بر کشورهای اسلامی حکومت می کنند و به این دلیل است که امت اسلامی به وحدت نمی رسد.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی دیگر کشورها بیان و اظهار کرد: مردم عرب از مردم مسلمان ایران در خصوص انقلاب اسلامی تبعیت کنند تا بتوانند در برابر نظام های فاسد بایستند.

 

مستبصر فلسطینی تقوا و حکمت رهبر معظم انقلاب را موجب ایجاد وحدت و شکل گیری انقلاب اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: آیت الله خامنه ای دارای تقوا و حکمت است و به خاطر اطاعت مردم از یک عالم توانا هر حکومتی به بهترین شکل تغییر خواهد کرد./1310/ب202/د

ارسال نظرات