۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۹۲۲۵۵
مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان خبر داد؛

تلبس 50 نفر از طلاب خوزستانی به لباس مقدس روحانیت

خبر گزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان از تلبس 50 نفر از طلاب خوزستان به لباس مقدس روحانیت و نائل شدن آنان به سربازی امام زمان (عج) خبر داد و گفت: همزمان با این مراسم در دیگر نقاط استان نیز تعداد 160 نفر از طلاب ملبس می‌شوند.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه‌هاي علميه استان خوزستان،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه‌های علمیه استان خوزستان، ظهر جمعه 10مهر 94 در مراسم تلبس طلاب استان خوزستان در مصلی اهواز با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: امیدوارم تمامی مسلمانان جهان در مقابل دشمنان اسلام متحد و برای مبارزه با کفار همیشه در صحنه حضور داشته باشند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان خوزستان با خاطرنشان کردن عمامه گزاری حضرت امام (ع) از سوی رسول خدا (ص) گفت: در این برنامه 50 نفر از طلاب به سربازی امام زمان (عج) نائل و در این روز طی برنامه هایی دیگر 160 نفر از طلاب در شهرستان های استان خوزستان ملبس خواهند شد.

 

وی با بیان این که امیدواریم این افراد سربازان لایقی برای حضرت ولی عصر (عج) بوده و قادر باشند برای جامعه اسلامی مثمر، ثمر واقع شوند، افزود: انشاالله زیر سایه امام زمان (عج)، ائمه اطهار (ع) و حضرت آیت الله موسوی جزایری تعداد زیادی از هم استانی های عزیز را ملبس کنیم./9466/203/ب2

ارسال نظرات