۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۹۲۳۵۳

جمعیت علمای مسلمان لبنان خواستار لغو همه پیمان‎های فلسطین با رژیم صهیونیستی شد

خبرگزاری رسا ـ جمعیت علمای مسلمان لبنان، از فلسطینیان خواست که با ایجاد هماهنگی میان تمام گروه‌های نظامی دامنه اقدامات نظامی علیه اسرائیل غاصب را توسعه بخشند.
جمعيت علماي مسلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت بهترین گزینه برای مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی به شمار می آید و این رژیم غاصب تنها با زبان زور آشنا است.


این جمعیت لغو هرگونه پیمان امنیتی با رژیم صهیونیستی را خواستار شد و تاکید کرد: اگر لغو تمام پیمان ها منجر به سقوط دولت فلسطینی هم شود، مردم فلسطین ضرری نخواهند کرد؛ چرا که در حال حاضر مردم مظلوم فلسطین در حقیقت دولتی ندارند.


در این بیانیه آمده است: افزایش عملیات‌های نظامی در مناطق اشغالی می تواند مشت محکمی بر دهان اسرائیل غاصب باشد که البته همه گروه‌های نظامی فلسطینی باید در این اقدامات نظامی علیه این رژیم شرکت کنند. این عملیات‌ها نباید به صورت مستقل باشد بلکه تمام آنها باید از سوی یک اتاق عملیاتی مدیریت شود تا به نتیجه برسد.


اعضای این جمعیت تاکید کردند: فلسطینیان نباید به واسطه گری‌های عناصر غربی و آمریکایی توجهی کنند و تنها با اتکا به قدرت اراده و ایمان از قدس شریف حمایت کنند.


در پایان این بیانیه آمده است: در طول این سال‌ها مشخص شده است که سازمان ملل متحد نیز به دلیل اعمال نفوذ ابرقدرت‌ها و صهیونیسم جهانی نمی تواند کاری از پیش ببرد، از این رو چشم امید داشتن به این سازمان نیز کاری بیهوده است و تنها راه حل مساله فلسطین تمسک به خط مشی مقاومت است./1321/ب901/د

ارسال نظرات