۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۹۲۳۶۵
عضو ارشد حزب الله لبنان:

اتکا به محور مقاومت تنها راه برون رفت کشورهای منطقه از بحران است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورایی حزب الله لبنان تاکید کرد که فرهنگ مقاومت باید در میان کشورهای اسلامی حکمفرما شود.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاحیه دانشگاه معارف در منطقه "بئر حسن" به خط مشی مقاومت پرداخت و گفت: دستاوردهای ارزنده مقاومت در منطقه نشان از روزنه امید رهایی کشورهای منطقه از دست استکبار جهانی دارد.

 

وی افزود: مقاومت می تواند فرهنگ شهادت طلبی و ایثار را در کشورهای اسلامی نهادینه کند و جوانان مسلمان را در جمع رزمندگان جان بر کف محور مقاومت قرار دهد.


این روحانی لبنانی ادامه داد: منطقه با مشکلات فراوانی روبرو است که در حل آن با بن بست روبرو شده و تنها راه برون رفت کشورهای منطقه از بحران‌ها اتکا به محور مقاومت است.


عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد: کشور ما نیاز به یک شوک مثبت در زمینه فرهنگی دارد تا بتواند با تجدیدنظر در ملا‌ک‌های فساد، سازوکارهای لازم برای جلوگیری از اشاعه آن را ایجاد کند.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله خاطر نشان کرد: در عرصه عملی مقاومت هر روز با تجربه جدیدی روبرو است که به دامنه تجارب مفید آن افزوده است. این تجارب مفید علاوه بر جوانان لبنان باید در اختیار جوانان کشورهای اسلامی قرار بگیرد تا فرهنگ مقاومت در منطقه حکمفرما شود./1321/ب901/د

ارسال نظرات