۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۹۲۳۷۲
آیت الله ممدوحی:

هشدار حکیمانه رهبر انقلاب فتنه عظیم سعودی ها را خاموش کرد/ لبخند زدن هنر نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تنها چیزی که فتنه عظیم سعودی ها را خاموش کرد کلمات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود، گفت: ایشان با این هشدار صریح و قاطعانه کشور را نجات دادند، آل سعود قصد داشت ابدان مطهر حجاج را با خفت و خواری در چاله ای دفن کند.
آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که«اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل سخت و خشن ایران خواهد شد» گفت: با کوتاه آمدن کشور راه به جایی نمی برد از این رو باید قاطعانه برخورد کرد.


وی افزود: رهبر انقلاب با هشدار صریح شان بسیار قاطعانه عمل کردند و تنها راه این مسأله برخورد قاطعانه بود وگرنه سعودی ها افرادی هستند که جنازه های حجاج را نیز آتش می زدند، دولت عربستان برای زائران بیت الله الحرام خواب های بسیار دیده بود.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تنها چیزی که فتنه عظیم سعودی ها را خاموش کرد کلمات حکیمانه رهبر معظم انقلاب بود، اظهار داشت: ایشان با این هشدار صریح و قاطعانه کشور را نجات دادند، آل سعود قصد داشت ابدان مطهر حجاج را با خفت و خواری در چاله ای دفن کند.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که پیکرها با احترام باید بازگردد، آل سعود برنامه ریزی کرده بود تا حجاج ایرانی حاضر در مدینه را اذیت و آزار کند؛ هشدار رهبری بزرگوار حجاج حاضر در عربستان را نیز بیمه کرد ایشان فرمودند که اگر بی احترامی صورت گیرد برخورد سخت خواهیم داشت.


آیت الله ممدوحی با بیان این که این فرمایشات رهبری معانی بسیاری دارد، ابراز داشت: خود دولت عربستان می داند که مفهوم کلام رهبر انقلاب به چه معنا است، دولت تا کنون هیچ کاری نکرده و باید در این زمینه مقتدرانه تر وارد شود و کاری کند که آبرومند باشد وگرنه با لبخند و خواهش و التماس و تنها درخواست عذرخواهی کردن کاری درست نمی شود و البته این کار هنر هم نیست./1323/ت302/ش

ارسال نظرات