۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۹۲۳۷۶
آیت الله ممدوحی:

هدف دشمنان، تزریق فرهنگ غلط غرب به خانواده های ایرانی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با اشاره به اهداف پلید و خبیث دشمنان، گفت: با اجرایی کردن پیام غدیر در زندگی مسلمانان، توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب و اسلام خنثی می شود.
آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شامگاه گذشته در مراسمی که به مناسبت عید غدیر در شهرستان اسلام آباد برگزار شد، اظهار داشت: عید غدیر از اهمیت و جایگاه والایی نزد خداوند متعال برخوردار است.


آیت الله ممدوحی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) با مشکلات فراوانی مواجه بود و از جمله این سختی ها این بود که از بین مردم قوم خود باید بیرون می آمد و در مقابل مردمی قرار می گرفت که کسی او را نمی شناخت، وظیفه اش آن قدر سنگین بود که جهالت حاکم بر مردم مانع بود از اینکه پیغمبر به راحتی سخن بگوید بنابراین در شدت تنهایی و در کمال مشکلات و سختی ها کار خود را شروع کرد.


وی در ادامه با اشاره به خلافت امیرالمؤمنین(ع) افزود: پیامبر اکرم (ص) رسالت خود را که از جانب خداوند بر او محول شده بود با معرفی امام  علی(ع) انجام داد و در روز غدیر، شیعه و اهل سنت را در کنار یکدیگر جمع کرد و علی را به عنوان وصی و جانشین خود به آن ها معرفی کرد.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: هدف از بالا بردن دستان علی به وسیله پیامبر این بود که از این پس علی مولا و هدایتگر مسلمانان باشد و این برای اکمال و اتمام دین اسلام بود.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رهبری امام علی(ع) خاطر نشان کرد: قطعأ دشمنان اسلام از این عمل پیامبر اکرم(ص) برای غلبه بر اسلام نا امید شدند.


آیت الله ممدوحی تصریح کرد: مسأله غدیر باید در این عرصه نیز عملی شود تا بتوانیم نظام را در برابر دشمنان حفظ کنیم، مسؤولان باید مشکلات جامعه را شناسایی و در رفع آن ها مجدانه تلاش کنند.


وی با اشاره به وظایف مردم و جامعه بیان داشت: جامعه باید در شرایط موجود با بصیرت و آگاهی، خود را در برابر دشمنان آماده نگاه دارد تا دشمن ما را انفعالی و دارای سبک روحیه پذیرش بارنیاورد، امروز پایگاه های ضد دین و اسلام در حال فعالیت هستند که به هر نحوی در حال تخریب چهره اسلام می باشند، نمونه بارز آن شبکه های اجتماعی، اینترنت و ماهواره است که از هر اعتیاد و آلودگی خطرناک تر می باشد.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: متأسفانه بسیاری از عوامل ضلالت و گمراهی در تلفن های همراه به صورت تصویری برای جوانان و نوجوانان وجود دارد که این عوامل توطئه ای بر علیه جوانان و خانواده های ایرانی است.


آیت الله ممدوحی با بیان آسیب ها و خطرات ماهواره در خانواده های ایرانی ابراز کرد: با ظهور ماهواره در بین جوانان و خانواده ها سبک و فرهنگ ناصحیح غرب را به خانواده ها تزریق می کنند و در مقابلش ارزش های انقلاب، عفت را در بانوان و خودداری را از جوانان می گیرند و آن ها را محو و نابود می کند.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهداف دشمن بیان داشت: دشمن می خواهد روح ایمان و برکات زندگی را  از مردم بگیرد و تمام زندگی مسلمانان را متلاشی کند، هیچ مرکز علمی در کشور به اندازه حوزه علمیه از تکنولوژی روز استفاده نمی کند بنابراین با پیشرفت علم و تکنولوژی مخالف نیستیم بلکه نحوه استفاده از این تجهیزات مورد نظر ما می باشد، دشمنان جنگ نرم را انتخاب کرده اند و قطعأ با لغزش جوانان و خانواده ها پایه های اسلام متزلزل خواهد شد.


وی در پایان بیان داشت: دشمنان اسلام، شریف ترین کلمه ها را در قالب مبتذل ترین جملات به کار می برند و قصدشان جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان می باشد و می خواهند آن ها را به سمت شیطان پرستی سوق دهند، مراقب باشیم که در دام و دسیسه های دشمنان گرفتار نشویم، باید خط و خطوط دشمن را شناسایی کرد تا بتوانیم با عملکرد مناسبی در برابر آن ها ایستادگی کنیم./857/202/ب3

ارسال نظرات