۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۹۲۵۱۴
آیت الله نجفی:

هجمه علیه تشیع با هدف سرنگونی اسلام اصیل صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از مراجع تقلید نجف اشرف اکمال دین را در گرو اعتراف به ولایت امیرالمومنین علی (ع) خواند و تصریح کرد که عدیر غدیر باید عامل حفظ وحدت مسلمانان باشد.
حضرت آيت الله شيخ بشير نجفي از مراجع تقليد نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از زائران بارگاه ملکوتی امام علی(ع) شب گذشته برای تبریک عید سعید غدیر خم به دیدار حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی رفتند.


حضرت آیت الله نجفی در این دیدار بر اهمیت عید غدیر در فکر و اندیشه اسلامی اشاره کرد و گفت: عید غدیر باید عامل حفظ وحدت مسلمانان و شناخت دشمن حقیقی شود.


وی افزود: هیچ مسلمان و انسان عاقلی نمی تواند جایگاه و عظمت امیرالمومنین علی (ع) را انکار کند. این امام نماد اسلام اصیل و وحدت بین مسلمانان است.


این مرجع عراقی تصریح کرد: دشمنان هجمه سنگینی علیه تشیع به راه انداخته‎اند و درپی سرنگونی این مذهب هستند. آنان در حالی از اسلام اصیل فرار می‎کنند که شیعیان به نور ایمان متمسک هستند و همه حیله‎ و نیرنگ‎های ناصبی‎ها و تکفیری‎ها را خنثی می‎کنند.


حضرت آیت الله نجفی واقعه غدیر را دعوت مردم به اسلام و اعلام اکمال دین دانست و گفت: پیامبر اکرم (ص) با واقعه غدیر به کامل شدن دین در راستای ولایت امیر المومنین (ع) اذعان می‎کند بنابراین عید غدیر یکی از شریف‎ترین اعیاد است./994/ب902/د

ارسال نظرات