۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۲۵۷۲

برگزاری مراسم معرفی اسلام در مساجد شیکاگو

خبرگزاری رسا ـ با توجه به افزایش اسلام هراسی و سوء برداشت ها از اسلام، مرکز اسلامی شیکاگو در نظر دارد با گشودن درهای مساجد این شهر به روی غیر مسلمانان، به پرسش‌های آنان در مورد اسلام پاسخ گوید.
معرفي اسلام به غيرمسلمانان در شيکاگو

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یک سازمان اسلامی در شیکاگو برنامه ای برگزار می کند که طی آن پیروان همه ادیان می توانند برای پرسش در مورد اسلام به چند مسجد این شهر بیایند.


تبسم حلیم، مدیر شورای اسلامی شیکاگو به روزنامه دیلی هرالد گفت: این برنامه به افرادی که اطلاعاتی در مورد اسلام ندارند یا هیچ گاه به مساجد مسلمانان نیامده اند فرصت می دهد که با اسلام آشنا شوند و سوالات خود را بپرسند.


مدیر شورای اسلامی شیکاگو افزود: پاسخگویی تلفنی از سوی مسلمانان همیشه برای غیر مسلمان میسر بوده است اما در نظر داریم که با ارسال دعوت نامه آنان را به مساجد دعوت کنیم.


تبسم حلیم گفت: برای افزایش درک مشترک بین ادیان امیدوارم به ویژه در شرایط سیاسی حاضر که سوء برداشت ها از اسلام و ترس سراسر جامعه را فرا گرفته است.


پیش از این نیز برنامه هایی برای پاسخگویی به غیر مسلمانان در مساجد شیکاگو برگزار شده بود اما هیچ کدام به گستردگی و در سطح برنامه جدید نبوده است./847/ب902/د

ارسال نظرات