۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۹۲۸۸۳

مراسم اختتامیه نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
نشست ملي پژوهشگران حوزه دفاع مقدس نشست ملي پژوهشگران حوزه دفاع مقدس نشست ملي پژوهشگران حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس شامگاه یکشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

 

این مراسم با حضور سردار علی اصغر محسن شیخی معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع‌مقدس، مرتضی سرهنگی چهره های برتر هنر و ادب انقلاب در سال 93، فاطمه بداغی و پژوهشگران عرصه دفاع مقدس برگزار شد.

 

مرتضی سرهنگی در این مراسم با بیان اینکه موضوعی که نوشته نشود گویی رخ نداده است، ابراز داشت: فردی گفته اگر مرگ نبود من چیزی را یادداشت نمی کردم، وی تلویحا نوشتن را با زندگی همسان دانسته است، ادبیات متولد می شود و چیزی که متولد می شود نیاز به مراقبت و تربیت دارد، این نوشته های هستند که در آینده مقاومت ایران را بیان خواهند کرد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از مرتضی سرهنگی و فاطمه بداغی به دلیل فعالیت در زمینه حوزه دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد./811/202/ب1

ارسال نظرات