۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۹۳۰۱۷

هشدار سازمان‎های اسلامی نسبت به تظاهرات اسلام ستیزان در آمریکا

خبرگزاری رسا ـ سازمان روابط اسلام و آمریکا به مسلمانان این کشور نسبت به تظاهرات اسلام ستیزان و احتمال خشونت در آنها هشدار داد.
هشدار سازمان‎های اسلامی نسبت به تظاهرات اسلام ستیزان در آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن زمان تظاهرات ضد اسلامی در آمریکا، گروه های مختلف مسلمانان خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر در مساجد سراسر آمریکا شدند.

 

در این راستا، سازمان روابط اسلام و آمریکا اعلام کرد: گزارش رسانه ها و رصد سایت های ضد اسلامی نشان می دهد که گروهی از اسلام ستیزان افراطی با سابقه شعارهای خشن سعی بر آن دارند که جلوی چندین مسجد آمریکا تظاهراتی را سازماندهی کنند.

 

در این بیانیه آمده است: سازمان‎دهندگان این تظاهرات بیان کرده اند که در ایالت هایی که قانون ایالتی آزادتری دارند، ممکن است که تظاهر کنندگان مسلح باشند و برای توهین به مسلمانان به قرآن بی حرمتی کرده و یا خوک زنده به راهپیمایی خود بیاورند.

 

یک صفحه فیسبوک که "تلاش جهانی برای نجات انسانیت" نام دارد، تاکنون حدود 20 تظاهرات ضد اسلامی را سازماندهی کرده است. این صفحه از کاربران و بازدید کنندگان خود خواسته است که در تظاهرات خود سلاح حمل کنند.

 

بیانیه سازمان روابط اسلام و آمریکا، در ادامه هشدار می دهد که تظاهرات ضداسلامی در زمانی انجام خواهد شد که حملات با انگیزه های دینی و مذهبی علیه افراد مسلمان و دارایی هایی آنان در سراسر آمریکا رو به افزایش است.

 

با آن که معلوم نیست چه تعداد از این تظاهرات برنامه ریزی شده در روز مقرر در شهرهای مختلف آمریکا، انجام گیرد سازمان روابط اسلام و آمریکا از مسلمانان خواسته است که خود را برای آن آماده کنند و نیز از طریق همکاری با نهادهای امنیتی از هر گونه خشونت پیشگیری کنند./847/ب902/د

ارسال نظرات