۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۲۹۳۱۴۲
از سوی بعثه‌ مقام معظم رهبری؛

بزرگداشت شهدای منا در نجف برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت شهدای منا از سوی بعثه‌ مقام معظم رهبری در نجف اشرف برگزار شد و سخنران این مراسم گفت: ذکر همه این حاجیان به هنگام مرگ در راه خدا، یاد و نام امام حسین(ع) بوده است.
بزرگداشت شهداي منا در نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، به همت بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف مراسم گرامیداشت یاد و خاطره حاجیان جانباخته منا برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قائمی گفت: این حاجیان که در لباس احرام به لقاء الله پیوستند، نمونه خوبی برای درس گرفتن هستند.

 

وی اظهار داشت: این عزیزان بعد از خواندن دعای عرفه و راز و نیاز با معبود بی همتا راهی سرزمین منا بودند تا شیطان را رجم نمایند که بر اثر بی تدبیری حکام سعودی با لب تشنه جان باختند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قائمی خاطر نشان کرد: ذکر همه ی این عزیزان به هنگام مرگ در راه خدا، یاد و نام امام حسین (ع) بوده است و عاقبت به خیری را نصیب خودشان کردند.

 

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین احسانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف و جمع کثیری از زائران امیرالمومنین (ع) برگزار گردید، حاضران با خواندن فاتحه برای روح حاجیان راه حق و لبیک گویان صحرای عرفات و منا برای علو درجات را مسئلت کردند./1330/د101/ف

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات