۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۲۹۳۲۴۴
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

اقدام نظامی روسیه فرصت طلایی برای نابودی تروریست‌ها در سوریه است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان اقدام مسکو در مبارزه با گروه‎های تکفیری مستقر در سوریه را یک فرصت طلایی برای پایان دادن به دوران جنایتکارانه این گروه‌ها د سوریه دانست.
خليل حمدان عضو هيات رييسه جنبش امل لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسم یابود یکی از شهدای این جنبش که در منطقه الحلوسیه در جنوب این کشور برگزار شد، بر ضرورت ثمربخشی مذاکرات در حال اجرای بین طرف‌های سیاسی تاکید کرد و گفت: تلاش برخی افراد و ابسته به بیگانگان برای بی نتیجه ماندن مذاکرات به زیان تمام طرف‌های سیاسی و مردم است.
 
 
وی همچنین به اقدامات نظامی روسیه در مقابله با گروه‌های تکفیری موجود در سوریه اشاره و اعلام کرد: این اقدام از سوی مسکو یک فرصت طلایی برای بسته شدن پرونده گروه‌های تکفیری تروریستی در سوریه است. مقاومت دولت سوریه موجب شد که حتی آمریکا هم از پافشاری خود در رابطه با برکناری بشار اسد کناره گیری کند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی های رژیم صهیونیستی با لبنان پرداخت و تاکید کرد: تهدید دشمنی رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان هر لحظه کشور را به چالش می کشد و در سال‌های اخیر نیز لبنان بهای سنگینی را در راستای مقابله با دشمنی های این رژیم ستمگر پرداخته است.
 
 
خلیل حمدان ادامه داد: رژیم صهیونیستی تنها دشمن لبنان نیست بلکه گروه های تکفیری سعی می کنند از هر روزنه‌ای برای نفوذ به لبنان از مرزها شرقی استفاده کنند و برخی از افراد وابسته به بیگانگان نیز در داخل دست از دشمنی با ملت برنمی دارند.
 
 
عضو ارشد جنبش امل در پایان تاکید کرد: تنها راه برون رفت از بحران‌های موجود در لبنان و ایستادگی در برابر دشمنان داخلی و خارجی، ایجاد یک ساختار نظامی مقتدر است که در رأس آن یک رییس جمهور متعهد باشد./1321/ب902/د
ارسال نظرات