۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۹۳۲۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت توجه جدی شورای توسعه استان بوشهر به مقوله پیوست فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر لزوم توجه جدی شورای توسعه استان به مقوله پیوست فرهنگی تأکید کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بر لزوم توجه جدی مسؤولان استان به مقوله پیوست فرهنگی تأکید کرد و گفت: برای اجرای طرح‌‌های زیربنایی ضرورت دارد پیوست فرهنگی مورد عنایت مقام معظم رهبری، مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد و در این راستا توجه به فرهنگ که از مسائل اساسی جامعه است، امری ضروری است.

 

وی ادامه داد: استان بوشهر از منابع و سرمایه های فراوانی برخوردار است و در راستای تحقق توسعه همه جانبه آن استفاده از ظرفیت های موجود امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

 

حجت الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود منابع عظیم نفت و گاز در استان اشاره کرد و افزود: همگام با توسعه فعالیت های نفت و گاز شایسته است سیاستگذاری در زمینه توجه جدی به اجرای پیوست فرهنگی انجام شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: اگر پیوست فرهنگی به نحو مطلوبی اجرا شود، سازمان ها و مؤسسات و کارگزاران طرح های عمرانی و اقتصادی در قبال تأثیرات فرهنگی طرح ها مسئولیت داشته و موظف می شوند اعتباری را جهت اعتلای فرهنگی و مذهبی جامعه اختصاص داده و اقدامات عملی را انجام دهند.

 

حجت الاسلام سروستانی در پایان تأکید کرد: پیوست فرهنگی دریچه‌ای است که از طریق آن، پیشرفت کشور همراه با توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی و بدون تغییر ارزش‌های فرهنگی و دینی انجام می شود./846/203/ب2

ارسال نظرات